Elektrolitski kondenzator

"

Dva kondenzatora 680 mikroF 200V spojena u seriju jedan sigurno nije dobar jer se kod mjerenja otpor ne ponasa kao drugi.

Reply to
stop

narvno da velika odstupanja imaju veze, jer ce se jedan elkac grijati vise od drugoga, ali tolerancija od 10% nema veze....sta ne razumijes u cijeloj prici????

--
Raven
remove NOSPAM from mail

toliko o tvojem razumjevanju elektronike

Inaèe, elementi se najbolje omski

i to igra ulogu samo ako si pocetnik i neznas sta radis

i imas napajanje koje oscilira i smrzava tu srot maticnu i proc koju kupis za te novce

--
Raven
remove NOSPAM from mail

zato sto ocito nezna :/ ali ne znaci da nemoze nauciti

kao i vecina opreme kupljene kod nas i nasih trgovaca, cisti primjer, asus daje tri godine jamstvo na svoje uredjaje, ali m san daje dvije.....u teoriji, mozes inspektoratom dobiti vrlo lako jamstvo koje ti pripada od strane proizvodjaca

to stoji, ali popravljati switcher je prilicno komplicirano, narocito ako neznas osnove elektornike, i dan danas nakon jako puno rada se uhvatim u popravku metodom "promjeni pa probaj" jel vise nisam siguran sto radim, zato mani se corava posla da nebi izginuo ili zapalio nesto, javi od kud si da ti preporucimo nekoga tko ti to moze sloziti i kreni od manje kompleksnih stvari

--
Raven
remove NOSPAM from mail

S obzirom na okolnosti, ovo je najbolji savjet koji je mogao dobiti ;) f

Reply to
Filip Lolic

E, onda je veæa vjerojatnost da je u banani onaj koji pokazuje otpor, ili ne¹to 'oko njega'..

prikljuècima....

Ako ih ne vadi¹, nema¹ brige, mjeri otpore slobodno....

Onda, koliko oma treba pribli¾no imati elektrolit 680uF/200V?

Savjet je bio za poèetnika...

Najbolje mi je kada pljune¹ 800 kn za super napajanje, a crkne zbog obiènog napuhanog kondenzatora kao i najobièniji ¹rot od napajanja za

100 kn!...lol

kad ga spojis na unimer jako mali, a dok ga baterija iz unimera puni on raste, oni malo stariji od mene i tebe ce se sjetiti kako je to nekad izgledalo na analognim instrumentima, kazaljka skoci skoro na nulu (da dobro si procitao skoci) i onda pada lagano nazad kako otpor raste

je, i meni je bas fancy kad kupim ferarija od pola milje eura pa moram stati jel mi je pukla guma kao i na fici

po tvojoj logici ono jako skupo se nebi uopce trebalo kvariti

--
Raven
remove NOSPAM from mail

on

Svaka èast, zaboravio sam napomenuti tu fazu tranzicije! No svejedno, dr¾i¹ pipaljke dok ne poka¾e vrlo veliki otpor, i ako na najveæem podruèju ne pokazuje beskonaèno, najbolje ga baciti! Upravo s digitalcem mjerim jedan napuhani, na podruèjima: 20k - poka¾e preveliki

200k - stabilizirao se na 34 koma 2M - poèelo od 300k, broji prema MINUS 69k, itd, prestao sam mjeriti...lol

Btw: To 'skakanje' kazaljke kod analognih je slu¾ilo i za mjerenje kapaciteta kondenzatora!

koju

za

Lo¹a usporedba: Guma je potro¹na roba, ne pokriva je ni osiguranje i bla, bla....

Ispricavam se jer nisam napomenuo da kondenzatore kontroliram analognim unimerm. Vidim da je to razlog rasprava ! Sorry!

Reply to
stop

Eee, lako je tebi.

Reply to
coin

ma prijatelju nemoras se ispricavati, vaso samo ima jako puno slobodnog vremena pa tu puno kaka po newsima umjesto da pomogne ljudima i zavrsi s raspravom ;)

ako si negdje SK javi se da poslozimo to "jeftino" napajanje ;)

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Sisak mi je predaleko, ja sam 20 km prije Krapine iz smjera ZG, okolica Zaboka.

Reply to
stop

Dana Wed, 17 Mar 2010 13:01:35 +0100, -Rio- napisao je:

|Treba zamijeniti oba i moraju biti identièni jer ujedno slu¾e i za |dijeljenje napona (115V iz 230V), ako napajanje ima preklopku 115 - 230 |volti. Novija i naprednija to nemaju jer posjeduju elektroniku koja to |automatski radi i imaju jedan kond od 400 V.

Ma koje je to napajanje da ti se isplati izdvojiti 60ak kuna za dva kondenztatora +rad +nakon tolikih godina rada otisli su ti oni bitniji na elkoi sekundaru a i tehnologija je napredovala (barem sto se tice da su kinezi poceli proizvoditi bolje kondenzatore :) ) a tu su apfc i efikasnosti koje su sad 85% kad su pred 5g za apfc bile 75%., za pfc

70% a bez pfc ak si imal 55% bil si sretan

Uglavnom danas i u najjeftinijim napajanjima uglavnom ide jedan kvalitetniji 400V elko umjesto ta dva od kojih se uvijek jedan vise trosil a s godinama eksponencijalno mu je padala karakteristika u odnosu na onog sto se slabije trosil i na kraju si nakon 3-4g imal jedan od 80% nazivne vrijednosti i drugoi od 55-40% nazivne. Da je i neki enermax to ti je napajanje za smece a ne za ulaganje 100ak kn u njega

Reply to
Gee

Dana Wed, 17 Mar 2010 14:02:51 +0100, Raven_sk napisao je:

|On 17.3.2010. 12:16, Mad I.D. wrote: |> On Mar 17, 11:03 am, Raven_sk |> wrote: |>> gruni bilo kakav djesto voltni samo da ti fizicki stane i pazi na polaritet |>> neces snagu nista znacajno smanjiti, mada, ako nemas bas takav bilo bi |>> pozeljno da projenis oba da budu isti |>

i na kraju ne kazes nista. kinezi redovito kupe od dobavljaca nesto sto recimo po specifikacijama ima 680uF/16V ali kazu da im slobodno stave kosuljice od 1000uF/16V pa na kraju ne znas jel skart ili kako ljudi vole govoriti fake jel tog u specifikaciji serije nema. Jos lakse moguce je rebrandati neki iz jeftinije serije u skuplji a to kinezima barem nije strano.

Reply to
Gee