Elektrièni auto

Neki dan sam gledao jedan dokumentarac o autima na elektromotor. Ka¾u da taj auto ima litij-ionsku bateriju, i s njom pokreæe trofazni motor. E, mene zanima kako to istosmjerna struja pokreæe trofazni motor?

Reply to
Mario

"Mario"

uz pomoæ pretvaraèa koji DC pretvori u trofaznu struju. ni¹ta previ¹e te¹ko. postoji i par knjiga na temu npr

evo recimo ovak zgledaju gotova rje¹enja za amerikance. 120V je da te to ne zbuni ali se radi o DC/AC trofaznom konverteru

miha

Ne pokrece ga istosmjerna nego trofazna struja ;) Tri faze se posebnim kontrolerom generiraju iz izvora istosmjerne struje (iz akumulatora).

Zaviri malo na

i jos bolje na:

oldtimer

Mon, 3 Mar 2008 09:56:41 +0100, oldtimer je provalio:

Tako sam si ne¹to i mislio.

Reply to
Mario