Timer za rasvjetu na stubistu

kako na stubistu upalit svjetlo bezicno s nekih 5 metara, dakle nekaj bi se vjerojatno ugradilo u salter...

dajte mi neke ideje..

thnx

ps. zice u salteru imaju 50 do 100 volti al se neda neka struja povuc iz njih koliko sam ja skuzio..

Reply to
discover

pa kad je ¹alter u seriji sa ¾aruljom...pa ti ¾arulja glumi kao limiter struje i stabilizator napona! :)

Reply to
GAGI-9A6AAG

Koja glupost je vise kupovati te timere...

20kn je akcija za PIR detektor u baumaxu? gledao sam jedan od kataloga ubacen u sanducic neki dan... Uglavnom ima timer ugradjen detektira pokret da u mraku ne zujis na stubistu ne znam zasto to ne stavljaju kosta ko prekidac kojeg moras imati po par komada na katu a s ovim pokrijes dugacak hodnik barem 3-5 saltera mjenja... Z
Reply to
zega

ma daj...

20kn???????? ja sam najjeftinije na¹al za 60kn ...a inaæe je zajedno sa reflektorom 150W 72kn ...pa sam uglavnom kupovao tak u kompletu...a èuo sam nedavno da tih reflektora sa pyro senzorom i tajmerom ima i po nekih 50kn...al ne znam gdje!!
Reply to
GAGI-9A6AAG

29,99 je cijena, eto sad gledam:

-180 stupnjeva

-bijela, crna, srebrna boja

-230V

-doseg 12m

Reply to
Mile (work)

ma da 30kn jutros sam opet uzeo taj papir i vidim moc oglasavanja sa ovim 99 brojkama a mislio sam da sam imun na to kad li provuklo se u svijest nekako ocito nisam kriticki razmatrao taj artikl tc tc... Z

Reply to
zega

osim sto mi niste odgovorili na pitanje, pir me ne zanima jer ja zelim s daljincem palit kad ja ocu a ne kad me pir skuzi....,

mislim da nisi niti u pravu sto se tice toga da je prekidac u seriji s zaruljom, dakle da je tako na prekidacu bi bilo 220V ali nije, meni to izgleda kao neki krug od tajmera koji je negdje u prizemlju...

dakle dok tajmer /svjetlo ne radi ima 50 V DC, a kad se upali 12 V AC... toliko je moj multimetar plastikaner pokazao na samom salteru, na zaruljama je naravno 0 i 220 V AC

aj sad ponovo odgovorite...

Reply to
discover

Znaci ti bi ovo? Z

Reply to
zega

recimo, samo mi netreba dimer, nego malo nize ima IR on/OFF

samo sam uvjeren da to ide puno jednostavnije i jeftinije od ir prijemnika i pic-a...

Reply to
discover