èisto sluèajno me podsjetilo...

Èovjeèe bo¾iji, jel ja pi¹em na kineskom???

Proèitaj jo¹ jednom ovo:

i ovo:

A sad to stvarno shvati zdravo za ozbiljno i sja¹i veæ jednom. Jebote, kako si naporan.

Reply to
Coin

Hameg 203 ?!?! ...FUUUUJ...pa kako ti se ne gadi?!?!...stara krama, smeæe od skopa, kako te nije sram uopæe reæi da jo¹ to koristi¹, daj baci to odmah i reci gdje si ga bacio :))))))))))

saèekaj dok se dotepem do Zg da ne mora¹ plaæati po¹tarinu....ETS 1111 / ETS1110 (10x), 1x/10x, 100MHz, 600V, original Hameg sonde; 100kn/kom na ruke ili 120kn ako ¹aljem po¹tom...., 220kn za 2 komada i ukljuèeno slanje po¹tom....310kn sa ukljuèenom po¹tarinom za 3 komada ili 400kn za 4 komada sa ukljuèenom po¹tarinom....ili 90kn/komad ako je na ruke 4 komada....

Reply to
Gaghigno

znaci moram pozorno pratiti grupu da mi ne izmakne pred nosom... inace znas da skupljam takve stvari, imas mejl slobodno se javi pa cemo se dogovoriti, a opet da ne opterecujes grupu sa tim smecem i postedis se komentara ljudi koji u svakom djepu imaju jedan ajfon 7 :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

he he he... znao sam odgovor prije nego sam kliknuo na post :-)))) yebate treba snimiti film po ovome... bilo bi interesantnije od ovih turskih sulemana i drugih zdarija :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

nema problema....garantiram ti da ti budem sredio ¹togod for free....ali obavezno mora iæi preko grupe, tak da ne bi ispalo da muljam nekaj...uostalom, ako ih nabavim tucetak komada ne bi bilo fer da samo ti sve pobere¹... a ako dolazi¹ ¹togod do Zg, jo¹ ti sredim i osobnu dostavu....

PS: a pred par mjeseci sam raskopao nekakav Compq M4200 ili tak nekaj, groblje ko ¹to je Coin prodavao sada...ostala tipkovnica i ekran ako se ne varam...sve ostale plastike sam bacio....a imam i CDROM osim ako nisam odlemio mikroprekidaè, popravljao sam kljuè centralnog od auta pa sam tra¾io adekvatan mikroprekidaè, a u tim CDromovima je uvijek malih, SMD sklopkica te¹ko dobavljivih u slobodnoj prodaji...

Reply to
Gaghigno

"Fastah" wrote

pa lako je sa mnom, ja sam predvidljiv èovjek, transparentan i iskren......za razliku od nekih za koje nikada ne zna¹ kako æe reagirati, odnosno koji reagiraju po potrebi koja je iskljuèivo u vlastitom ili nekom drugom interesu...

zna¹, netko bi rekao da sam si stvorio "neprijatelja" od Coina sada, mo¾da i da, ali bolje i iskrenog neprijatelja sa kojime sam razmijenio èitav niz vlastitih argumenata za koje mislim da su toèni (jer ja jo¹ uvijek ne vidim da netko poklanja ili prodaje skop kao navedeni za 50-100eura), no da sam se pretvarao kako je on u pravu i glumio ne¹to....

kome pravo, kome krivo, ja barem otvoreno i prilièno detaljno ka¾em ¹to mislim, a ako je to negativno, onda iako inicijalno mo¾da gubim ne¹to, na duge staze dobivam jer barem znam na koga mogu raèunati sa konkretnim i iskrenim tj objektivnim pristupom i tolerancijom...

Reply to
Gaghigno

sto starije to bolje... nedaj nikome, hocu sve :-))))

super

to je prenovo za mene... :-) ajde ekran bi se negdje mozda mogao iskoristiti...

pozdrav

Reply to
Fastah

"Coin" wrote

ne, nego to da ti zagovara¹ dvostruka mjerila;

a) kada sam ja tra¾io skop kakav je specifikacijama za tvoj pojam; smeæe, onda si ¹utio ko zaliven, a ekipa mi je rekla da NI©TA neæu kod nas dobiti za 100 eura koliko sam nudio tu na grupi nadajuæi se da netko pout tebe ima na lageru kakav stari skop koji planira baciti, a ja bio voljan dati 100eura za to "smeæe"...

b) kada sam nadugo kasnije do¹ao u priliku nabaviti i ponuditi skopove koji specifikacijama po tvom mi¹ljenju odgovaraju smeæu koje se baca ili poklanja, te za iste tra¾io 50 eura (a sam bio voljan platiti 100 eura i NISAM mogao ni¹ta dobiti)...onda si qrèevito uletio sa komentarima pljujuæi po meni i mojim skopovima...(kao i Malenica i Matej_SB)

NE, nisam te tra¾io da mi POKLONI© skop, kao niti ikoga tu sa grupe, koliko se sjeæam; PONUDIO sam 100eura za skop koji bi ti po svoj prilici bacio ili poklonio!!!!!!!!! SHVATI OVAJ DIO KAO KRUCIJALAN za ovu raspravu!!!

slab ti je argument za nekoga tko se dr¾i tako visoko....

smeæe od laptopa koje ne bih ni primio u ruke, a kamoli ga dr¾ao na skladi¹tu ti tra¾i¹/prodaje¹ za 150kn ?!?!....a meni se usuðuje¹ govoriti o skopu za 50eura kakvi se mahom po nju¹kalu prodaju po

150-200eura?!?!...smije¹an si, presmije¹an...aj mi poka¾i u Hrvatskoj koliko u ponudi ima skopova od 2 x 15 do 20MHz i da idu po 50 eura...kupio bi ih barem 10 komada odmah sad...za poèetak otvori bilo koji oglasnik...

vrijeða¹, ja mo¾da smaram i davim, ali ti si pokazao svoju nepristojnost u komunikaciji...ja tebe nikada nisam nazvao budalom ma koliko god da su nam mi¹ljenja bila opreèna i shodno tome konfliktna...

sram te bilo, ovo zadnje je stvarno izvan svih oèekivanja ¹to sam mislio da æu do¾ivjeti od tebe.......jedno je ¾ustro i mo¾da tvrdoglavo se raspravljati i imati opreèna mi¹ljenja...ali se ovako vrijeðati stvarno mislim da je previ¹e....

Reply to
Gaghigno

Nego, jel' ti prcas stogod? :)

Reply to
Amaro

"Amaro" wrote

vi¹e no ¹to si ti mo¾e¹ uopæe zamisliti

Reply to
Gaghigno

Ne vjerujem, jos ti nsu ruke utrnile. :)

Reply to
Amaro

Ak je u buksi i skriva neki smart telefon tamo gdi ne sija, sexa ko u prici...

P.S. ovo je jer se ne javljas!

;)

PozZ!

Reply to
-=Teutis=-

Ne vjerujem, nema on love za mob sa vibrom. Ako slucajno ima nece ga platiti vec ce sacekati da cijena padne ili mu netko pokloni. Sve mu je skupo, cak i na sebi stedi. :)

Reply to
Amaro

Nisam siguran ali mislim da je onda bio aktualan Trio Kenwood TS-500 Oba ureðaja su bili kopije amerièkog Swana s tim da ne budu ba¹ isti kod ovih je izlazni stupanj bio na drugoj strani u odnosu na original :-))

Reply to
Hombre

"-=Teutis=-" wrote

oooo, mustro....kako se ne javljam?!?! ajd, sutra te zvrcnem kratko...

Reply to
Gaghigno

"Hombre" wrote

e toliko detalja ipak ne znam :))