Eagle 2 pitanja

Pozdrav!

  1. Zanima me kako natjerati eagle da pri autorute funkciji ''lomi'' vodove pod 90°? Svaki put ako stavim

- ili | autoroute mi svejedno ne lomi vodove pod 90°

  1. Kako namjestiti kad imam ground da mi oko toèke koja je na groundu ne ostavlja razdaljinu?
Reply to
EnigmA

Dana, 05.01.2007., EnigmA lupi rukama po tipkovnici i nastade slijedeæi tekst:

zasto da ih lomi pod 90 kad se vodovi bolje drze kad su lomljeni pod 45?

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

radi estetike. Inaèe nisam znao za ovo, ali zvuèi logièno. Nego zna¹ mo¾da odgovor na drugo pitanje?

Reply to
EnigmA

Nisam siguran da razumem pitanje, ali, pogledaj u DRC, pod supply, stavi za thermal 0mil.

--
Dugo sam trazio takvu devojku,
sada trazim jos jednu takvu!

na binaries sam poslao ¹to mene muèi, Inaèe nije mi ovo pomoglo

Reply to
EnigmA

mislim da znam kaj te muèi, klikni na NAME i na tu bakrenu povr¹inu ( polygon ) i nazovi je GND s pretpostavkom da je tak i shemi nazvano.

.....eto nadam se da je pomoglo.

Pozdrav!

Reply to
Raynor

To care. Hvala puno! Pomoglo je

Reply to
EnigmA

Ocigledno da nisam razumeo pitanje. :)) Mislio sam da imas gnd poligon i da ne zelis da imas vidljiv pad na njemu. :))