Eagle

Pozdrav ! Imam problem sa program Eagle 4.13, program sam licencirao ali kad napravim schemu i snimim je na HDD poslije je ne mogu otvoriti javlja mi gresku i nesto o tome da program nije legalan ( u pravu je i nije ali tko bi pokupovao sve te programe ). Na netu sam nasao potom nekakav Pach koji mi otkljuca moju schemu i ja je uspijem otvoriti ali mi sve veze izmedu elemenata budu razbacane po cijeloj schemi. Elementi su na svojem mjestu kako sam ih postavio ali veze su koma. Molim za pomoc ako netko zna za neki bolji crack i pach za taj program ili mozda za verziju Eagle 4.14.

thanx

Reply to
ghost

Pozdrav ! Imam problem sa program Eagle 4.13, program sam licencirao ali kad napravim schemu i snimim je na HDD poslije je ne mogu otvoriti javlja mi gresku i nesto o tome da program nije legalan ( u pravu je i nije ali tko bi pokupovao sve te programe ). Na netu sam nasao potom nekakav Pach koji mi otkljuca moju schemu i ja je uspijem otvoriti ali mi sve veze izmedu elemenata budu razbacane po cijeloj schemi. Elementi su na svojem mjestu kako sam ih postavio ali veze su koma. Molim za pomoc ako netko zna za neki bolji crack ili pach za taj program ili mozda za verziju Eagle 4.14.

thanx

Reply to
ghost

Upravo tako. Hebes ti to kad program ko¹ta vi¹e nego ti cijeli lab :) Fino kupi¹ sve za cijenu CD-a...

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ