djelilo napona

E sad me zanima:

Ako je R128%00 Ohm onda mi treba R220%00Ohma.
U112%V, U2=5V

Jesam li u pravu ili *erem po uzoru na uzoritog Vasu?

Re: djelilo napona

ovakve potrebe...

pitanjem....

Re: djelilo napona

ma Vasine rasprave su generalno public show.

Re: djelilo napona

Najbolje ti je staviti jeftilen jebaj Step-Down Converter,
ili raskopati/prilagoditi auto-USB adapter...

Re: djelilo napona

mislio sam raskopati par USB adaptera... ali sam htio malo na grupi
prokopati prije toga.

Re: djelilo napona

Dobro si zakljucio.
Ako trosilo vuce razlicitu struju, time ce se mjenjat odnosi napona na njemu
i otporniku.
Mozes stavit 7805 stabilizator, ili onaj step down sa ibea, i napon ce biti
konstantan 5v.
http://www.chipoteka.hr/artikl/963/7805cv-reg-ic-50-s-1450
za male struje i povremeno jace je 7805 bolje rijesenje.

Re: djelilo napona

samo, bojim se da struju od 1A ne shvati kao kratki spoj i prekine izlaz.

Re: djelilo napona

Na 7805 sam spojio otpor 1,5 oma, napon je pao na 2,8 V.
Kada sam odspojio otpor, napon se vratio na 5V.

A u kratkom spoju preko ampermetra je davao samo 1,16A....

Re: djelilo napona

efikasnost do 95%.

Re: djelilo napona

Re: djelilo napona

ma sve mi se napaja s malog solarnog panela i svako rasipanje energije

Site Timeline