toroidalna feritna jezgra

Jel ima mozda neko viska feritnih toroidalnih jezgri ili zna di bi se mogle nabaviti. Trebo bi popraviti jedno pojacalo na kojem je napajanje oslo. ETD jezgra mi ne pase jer je prevelika i fizicki jedino stane okrugla jezgra unutra.

Fala

Pozdrav , PEro

Reply to
Pero

[...]

Ja sam narucio jednu iz Forme Elektronike - oni su zastupnici za

Radilo se o: R50 (B84D248 je sifra, 81.72kn kosta sa PDVom dok se naruci)

Na Buerklin-ovom webu nades sifru kaj tocno zelis, nazoves Formu i reces im to.

BTW. Cijene nisu bas povoljne jer uzimaju proviziju od 40%....

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Ima

do 36mm promjera jezgre, a za vece
(uvoznik forma elektrnonika).

Reply to
Fire

Al prvo moras na

te si naci kaj ti treba pa sa kataloskim brojem odes na
pogledas kolko kosta i narucis

Reply to
Kresimir Pecnik

Imam ja jedan fertini toroid dovoljne velièine da ga mo¾e¹ koristiti kao narukvicu :O)

kaj

kosta

Reply to
Kre¹o Bukviæ