(cross) kalafonij

ima l' ga gdje u osijeku za kupit? treba pravit maturalni, i nekako mi se cini najbolje s kalafonijem zastit bakar na plocici (lotlack mi se ne svidja)

-- I am Locutus of Borg, Your life as it has been is over, From this time forward, You will service... US!

kod odgovora na mail, umjesto onih gluposti iza @ treba upisat gmail.com
Reply to
Locutus of Borg

U Varazdinu ima toga u "bojama i lakovima" i prodaje se na vagu, a imas ga i u poljoprivrednim ducanima ( s tim se "haraju" svinje :-) ) Pozdrav!

p.s. hvala za prisjecanje na mlade dane...

Reply to
Tomash

Pozdrav

Kakvi mladi dani ...... ??????

Ja sa tim i danas .......... malo ga naribam , pa u aceton .......

-Kada premazes plocicu .......za 20 godina je kao nova..... ,a lemi se lagano ...

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

ja sam to otapal u alkoholu ( etanolu ), ak nist drugo bolje mirisi pa se covjek bolje osjeca...

Pozdrav iz Vz

Reply to
Tomash

Uzmi u knjizari za violinska gudala on ti je separirani (prociscen)

Reply to
kokic48

I kosta :)) U poljoprivrednoj apoteci dobijes za 20kn kilu. BTW, kaj nije lakse s lotlakom u sprej-dozi? Tak ja zasticujem svoje plocice i pokazalo se cist fajn.

Reply to
Svemirko

"Locutus of Borg" wrote in message news: snipped-for-privacy@40tude.net...

naavodno je kalafonij extremni laxativ- navodno ak ga nekom u kavu stavis taj ni do WCa nestigne;-)

balki

Reply to
balki

uzme¹ zeleni vodootporni flomaster i iz njega izvadi¹ spu¾vicu i sa njom prefarba¹ ploèicu. izgleda neusporedivo bolje od kalofonija a treba reæi da kalofonij ba¹ i nije neki izolator pa ako ga nanese¹ u predebelom sloju mogu nastati razni problemi, ¹um pucketanje,oscilacije

Reply to
kobra

Pozdrav

Nisam obracao paznju na vodljivost , ali u ovih "??" godina , radio sam VF na oko 500MHz , MF , NF , CMOS ,TTL itd,itd ....... Nisam imao problema sa tim ......

Ovo za WC ,nisam znao ....... , bas me nesto boli trbuh ....... , idem malo naribati u mlijeko ......... Cujemo se nakon sto prebrojim plocice .......... zidne ... :-)

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

cini mi se da ces morati skinuti ocale i na posao jer kolofonij ili kalafonij nije topiv u vodi.jedino da ga ubacis u pahuljice ili cokolino pa probas. :-) pazi da ne bude gelera jer ce stradati glazura. :-)

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Dana 24.08.2007. 20:12, Hrvoje Aras upi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

topi se u toploj vodi... pricao mi je djed da su oni prije 2X godina svinje surili sa kalafonijem... vrucom vodom preliju svinju i posipaju naribanim kalafonijem... kasnije sve to skupa samo ogule...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!

> kod odgovora na mail, umjesto onih gluposti iza @ treba upisat gmail.com
Reply to
Locutus of Borg

"Locutus of Borg" wrote in message news:blftaq3gk1qw.pfsw8h0a8n8k$. snipped-for-privacy@40tude.net...

da nema mesnice mislo bi da se kobasice uzgajaju :-) kad use.m ruke sa otopinom kolofonija mogu ih jedino oprati bemzinom,nitrom... voda i sapun ne pomazu. kako to? mozda ne govorimo o istoj (s)tvari?

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Dana 24.08.2007. 21:34, Hrvoje Aras upi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

ista je to stvar... voda mora bit vruca (ako se ne varam, preko 80 C)...

pozz!

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!

> kod odgovora na mail, umjesto onih gluposti iza @ treba upisat gmail.com
Reply to
Locutus of Borg

... i ne trujes si jetru/bubrege.... . Aceton lako ulazi i kroz kozu ;)

Reply to
oldtimer

Isuse balki sa èime se ti sve bavi¹ osim bicikla :))

--
You don't win wars by dying for your country.
You win by making the other poor bastard die for his country.

Dana 23.08.2007. 22:22, Bezimeni upi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

pozz! gdje ga nabavljas (mislim na kalafonij)? danas obisao pol osijeka i nista...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!

> kod odgovora na mail, umjesto onih gluposti iza @ treba upisat gmail.com
Reply to
Locutus of Borg

znalac opceg smjera- studiro sam sam sebe na nekoliko fakulteta (zivotno-ulicnih)...;-))

balki

Reply to
balki