[cross] Interferencija izmedju 2 monitora?

Pozdrav drustvo!:)

Imam jedan, nazovi to, problem... na stolu su 2 monitora, Samsung 959NF i

700NF, jedan pored drugog, manji lijevo, veci desno (ak je to bitno uopce). Problem je da kad oba monitora postavim na refresh rate od 100 Hz, na manjem pocinje prelaziti jedan slabo vidljivi transparetni val odozdo prema gore, a na vecem ista stvar, ali obrnute putanje. Kad prebacim npr. manji u 85 Hz, val nestaje. Sto napraviti? Staviti nesto izmedju njih? Sto?

I drugo pitanje: na manjem je izgreban antirefleksivni sloj, cime ga odstraniti u potpunosti? Probao acetonom ali ide vrlo tesko, treba ribat ko konj :) Fala! :)

Reply to
Marko ^SuperUnknown^ Martinovi

Napomenica, za koju isto ne znam jel bitna: 959 je spojen na VGA izlaz na grafickoj, a 700 preko VGA-DVI adaptera na DVI izlaz od kartice, pa preko VGA-BNC kabla na BNC ulaze na monitoru :)

--
* Trenutni zvucni teror: Communic - Conspiracy in Mind [07:38]
Reply to
Marko ^SuperUnknown^ Martinovi

Marko ^SuperUnknown^ Martinovic dana Friday 24 March 2006 23:18 napisa:

Probaj na jednom od njih promijeniti frekvenciju, npr na 85 Hz, mo¾da pomogne. Meni nije :(

Probaj s pastom za poliranje ekrana mobitela. Ima u svakom mobitel shopu.

--
BOFH Excuse #47:

Complete Transient Lockout
Reply to
Josip Lazic

A-JE-TO Ideja No.1: komad kartona na kojeg si nalijepio aluminijsku foliju. Tu foliju ¾icom pove¾i sa kuæi¹tem da bi bilo kako-tako uzemljeno. Javi rezultat.

Reply to
Mile

mozes jedino probati staviti nekakav feromagnetski materijal, ili recimo olovnu plocu, sve ostalo je lupanje na prazno

dakle rjesenje, odmakni malo monitore i ne kompliciraj stvar

Reply to
Raven

Sve bi bilo ok da Raven ( snipped-for-privacy@sk.t-com.hr) nije isro:

Probat cu sa alu-folijom, ako ne ide probat cu nabavit olovnu plocu.

Trenutni koncept i dimenzije stola ne dozvoljavaju da ih malo razmaknem, inace bih to vec i probao :) A i za dual-desktop je najzgodnije da se monitori sto vise vole, tj. da su si blizu ;)

--
* Trenutni zvucni teror: Communic - Conspiracy in Mind [07:38]
Reply to
Marko ^SuperUnknown^ Martinovi

kod mene je isto tako bilo..stavio sam na velikom 100Hz, malom 85Hz i sve je ok.. pa ipak ne gledas taj mali toliko (valjda), a opet sa druge strane, nije ni

85Hz smak za oci ;)

a sloj skini sa nitrom, ja to napravio frendu...ali skida sve zivo, od plastike do naljepnice ;)

Reply to
RaneZ

Ja sam na jednom monitoru koji sam kupio imao isti problem i sva¹ta sam probao(i onu foru sa razredjivaèem koja mi nije ba¹ djelovala, mo¾da zbog tipa premaza) dok mi nije se upalila lampica za ¹mirgl-papir(brusni :)) nulte vrijednosti koji koriste majstori autolakireri za zavr¹ni sloj prije farbanja, malo ga natopio sa 98% alkoholom da lak¹e ide i sve sam uspio skinuti i dosta brzo. Probaj i ti na jednom kraju monitora da vidi¹ kako ti ide.

Reply to
Baltazar