Servis monitora?

Trebao bih servisirati monitor - Mitsubishi Diamond Pro 930. Nakon paljenja pokaze sliku obicno na 20-tak sekundi a zatim slika nestane. Ostane samo ravna tanka horizontalna crta po sredini monitora. Kako sam inace vrlo zadovoljan monitorom vrlo rado bih ga dao popraviti. Ako netko zna dobar servis neka predlozi. Hvala!

P.S. Znam da je Acord zastupnik za Nec/Mitsubishi

Reply to
Kovax

paljenja

Reply to
zdr

Ako je problem tako redovit, tj. uvijek oko 20 sec, mo¾da treba provjeriti/pobolj¹ati hlaðenje chipa vertikale?

Reply to
Vaso

Hvala za savijete, ali ja sam neuki tokar koji ne bi prepoznao vertikalu da mi padne na glavu. Zato trebam nekog strucnijeg da pogleda.

Reply to
Kovax

od kud si pa da znamo gdje da ti predlozimo servis? necu ti predloziti servis u zagrebu ako si ti iz zadra ili dubrovnika

--
Raven
remove NOSPAM from mail