CNC stroj

Napravio sam CNCstrojcic od skenera, ali nisam zadovoljan mehanikom pa me zanima jel jos netko napravio nesto slicno, tj, gdje je nabavio vodlice i osovine?

Hvala na odgovorima.

Reply to
Uco

Neznam za mehaniku ali me zanima kako se to moze izvoditi. Moze li koji detalj Hvala

Napravio sam CNCstrojcic od skenera, ali nisam zadovoljan mehanikom

Reply to
celo

Tu ima detalja za poèetnike koliko hoæe¹. Nadam se da æe biti OK.

Reply to
miha

ima¹ slike??

Reply to
jusuff

Reply to
Uco

probaj na

Josip - Pepe

">> Napravio sam CNCstrojcic od skenera, ali nisam zadovoljan mehanikom

Hvala jos jednom svima

Reply to
celo

hm, kakva je elektronika ispod?