BNC konektor?

Dali je netko mo¾da koristio nekave PC kartice(koje bi se eventualno ukljuèile u PCI slot) u koje bi mogao ukljuèiti kameru koja ima video-izlaz (1 Vp-p/75 Ohm)(BNC konektor) i da snimam sa nje snimku?

--
Bojan
Reply to

Jesam ja

Boris

Reply to
Boris Vuletic

I kako je to funkcioniralo, jel se "gusilo" racunalo ,jel se da uz to jos nesto radit na racunalu? gdje si nabavio tu karticu?

Hvala

Reply to
inz

Ako ti nije bas zivotno bitno da kartica ima BNC ulazni konektor, kupis bilo koju capture karticu za 150kn i na njezin chinch video ulaz spojis kameru ili sta vec... f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

na benzinskoj ima ne?to sli?no preko bnc konektora i nekog RGxx kabla. nekoliko kamera (6)i nesto sam prckao po tome i dosta je usporen komp... ali upozoravam te da nije ne?to posebno jak komp.

Reply to
foster

Kupi neku Video karticu ili TV karticu koja ima video ulaz. Ako ¾eli¹ biti siguran od gu¹enja raèunala, gledaj da ima hardverski MPEG koder i da mo¾e kodirati u 704x576 koliko bi bio izlaz iz neke ozbiljnije kamere. To bi se dalo naæi i polovno i nebi trebalo biti jako skupo, par

100kn.
Reply to
Briglja

Pa tko kaze da kartica mora imati takav konektor, pitao je da se moze spojiti kamera sa BNCom :-) Ja sam 'profi' kameru sa BNCom spajao na chinch ulaz na kartici ima u Hami adaptera za 20Kn a mozes ga i sam napraviti nije neka nauka

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Dobro koliko je kamera bila dobra. Kompjuter se ne gusi ako ima bar jedno 200Mhz. Kartica je PCI Genius Video Wonder II kupljeno u Analogbitu prije jedno 8 godina, sad imam i ATI Rage128Pro graficku karticu koja izmedju ostaloga takodjer ima i 'video capture' mogucnosti, SVHS ili kompozitni ulaz po zelji moze sve sto i ona Genius specijalizirana kartica

Boris

Reply to
Boris Vuletic

mozes uzeti bilo koju capture (TV) karticu i s nje pokupiti videosignal. S dobrim SW ne gusi se procesor jaci od celerona 333. s losim sw nije dobar ni p4. Ovo govorim iz iskustva. ako trebas visekanalni capture, to vec ulazi u domenu videonadzora i za to postoje posebne kartice od 2-16 kanala.

Reply to
CyberBear

Potpisujem. Uz napomenu da nisam probao na P4

Boris

Reply to
Boris Vuletic