BIOS

Instalirao sam neki program s cd-a koji je do¹ao uz matiènu za flash biosa ili tako ne¹to. Sluèajno sam pokrenuo flashanje pa sam ga prisilno ugasio u task menageru. Kad sam ponovno upalio komp pojavio se samo uvodni ekran detekcije hard diska i naziva biosa. Ne reagira niti Del za ulaz u bios, ni Q za flashanje, nego se samo pojavi crni ekran s jednom crticom.

Pretpostavljam da sam izbrisao bios ili ne¹to drugo, molim za pomoæ......btw skinuo sam bios s neta za tu matiènu i imam ga na disketi ali ne znam kako da to upotrijebim.

Konfiguracija: Win XP, P4 3.2, matièna Gigabyte 915 Duo

Reply to
Nef

On Sun, 12 Nov 2006 11:33:44 +0100, Nef wrote: /cut

Otvori komp i procitaj tocno koji je model BIOS chipa. Nakon toga zamoli dobre ljudi tu na grupi (ili jos bolje na hr.sci.elektronika.mikrokontroleri) koji imaju takav programator da ti to flashaju "rucno".

Vratis nazad BIOS i stvar rije¹ena.

Reply to
Mad I.D.

Nef's log on stardate 12 stu 2006

Documentation is like sex: when it's good, it's very, very good; when it's
bad, it's better than nothing.
Reply to
Bubba

pomoæ......btw

Vidi u priruèniku za matiènu, ili na Netu, za neke postoji moguænost obnove sfu¹anog BIOS-a na samom kompu: Pripremi¹ disketu, ubaci¹ u komp i ukljuèi¹ ga, trebalo bi proæi, tvoj BIOS djelomièno radi...

Reply to
Vaso

----- snipped-for-privacy@yahoo.com Fleshanje (bios)-dekodiranje (radio & GSM)-programiranje (pic-mcu-eeprom-pal-gal..)

031 351 357 Ivan (ICQ 149001659)