Bi-Color dioda

Pozdrav!

Trebam diodu tipa L-59EYW dakle dvobojnu diodu sa tri no¾ice ali sa kombinacijom red-yellow ! (svi koje zovem imaju red-green ili slicno)

Znate li gdje se moze kupiti?

(pitao chipoteku, elmatis, Kronos i nigdje nema)

Zahvaljujem

Reply to
Baroje

Pa kad upali¹ crvenu i zelenu zajedno dobije¹ ¾utu koja malo vi¹e vuèe na narand¾asto.

Reply to
- Zoki -

znam to, takve i imam ugraðene, ali trebam ba¹ ¾uto-crvene. zato jer ova previ¹e vuæe na naranðasto

dakle treba naruciti iz vana... grmljmljrmr

Reply to
Baroje