Bermudski trokut u centru Zagreba - Lov na duhove II

rekao si krizanje Meduliceve i Dalmatinske pa tamo je Klara, da nemaju oni kakvu famoznu tehnologiju..?!

Reply to
mhabulin

:)))

Reply to
Dre

uzrokovana

Joj super. Evo, bas sam komentirao sa frendom da takvih pojava sigurno ima jos po Zagrebu samo nisu zamjecene. Jel' bi mi mogao poslati na private mail njegov broj telefona pa da napravim mjerenja. Hvala za info.

snipped-for-privacy@irb.hr

Reply to
Svemirko

Oni kaj nekaj znaju su kolokvirali pa je glupo ocekivati da ovi kaj idu na pismeni dobe dobre ocjene(postoje iznimke, ali to je valjda 1 u jednoj godini).

Reply to
Fire

ja sam dobio 4, al davno :) al pismeni je bio pljuga.

Reply to
chicha

Sada slazem 3D mjerac magnetskog polja sa 3 hall senzora koji bi

Dakle,treba mi hallov senzor koji se nalazi u sklopu jedne pedale gasa za elektro kolica.pokraj njega giba se magnet-ako je bli¾e magnet kolica idu br¾e (nema nauke).ploæica se sastoji od jednog op, st.napona nekoliko otpora,dva trimera...i tog sensora koji ima tri no¾ice. Uglavnom trebam senzor koji potencijalno djeluje-ne preklopi odmah.(takve smo u firmi jedino uspjeli nabaviti) Ima¹ li kakvih informacija,oznaka,di se daju nabaviti -dal ti opæe koristi¹ takve senzore-koji postupno reagiraju-pretpostavljam da da po¹to mjeri¹ m.polje.

molim te ako ti nije problem da mi odgovori¹.

Pozdrav!

kristian

snipped-for-privacy@vip.hr

Reply to
kristian

Ako je u pitanju jako magnetsko polje mozda nece pomoci. Neki monitori su jako osjetljivi na smetnje. Imao sam slucaj da na monitoru ima smetnji ako mrezni kabel prolazi pored njega :) Najbolje isprobati na jednom prije kupovine vecih kolicina.

--
Krunoslav Asler - kruno@fly.DIT.srk.DOT.fer.DIT.hr
Reply to

OT: gdje nabavljas Hal senzore?