baterijsko napajanje

Kako sam se malo krivo izrazio, stoga opet pitam. Treba napraviti shemu napajanja s izvorom baterije od 3V koje daje dvostruki izlaz (dvostruki polariteti napona) npr. -1.5V do 1.5V. Kopam po inernetu, ali svugdje mi izbacuje sheme s vanjskim izmjenicnim naponom kao ulaz. Gdje pronaci ovako nesto?

Reply to
Elbowhite

Pa ako ti treba samo +-1,5V za¹to ne uzme¹ masu sa spoja te dvije baterije i na jednoj ima¹ +1,5V a na drugoj -1,5V.

Reply to
Briglja