Kako se zove..

umjesto da svaki put kad zelim napraviti neki mali sklop izraðujem PCB sjetio sam se jednog boljeg rje¹enja samo neznam kako se to zove.

Dakle kupio bi si onu plocu koja je punaaa rupa za elemente i to tako da su svi redovi kratko spojeni pa se lijepim slaganjem i ¾ièicama daju bez beda jako brzo napraviti neki jednostavni sklopovi.

ime toga je, mislim pod sta da trazim u chipoteci? Hvala !

Reply to
Mad I.D.

Eksperimentalna ploèica. Ne u èipoteku, tamo je skupo! Ima¹ u Elmatisu(ulièica iza FER-a) za kojih 35 kuna.

Reply to
Frx

Solderless breadboard iliti "onaj protoboard za upikavanje"? :)

Ja sam svojevremeno otisao u Elmatis (tamo kod FERa) i trazio protoboard, oni mi pokazali onaj za lemljenje i ovaj "za upikavanje" i ja naravno uzeo tog. Kostao je 30 kn i vjerno me sluzi iako mi ne izgleda nesto prekvalitetno. Oni u chipoteci kostaju valjda duplo vise. Mozda su stvarno bolji, pojma nemam... Samo ne znam kako je tocan naziv artikla da ih nadem na cjeniku.

- R.

Reply to
Roland

E pa to je to.

hvala ljudi, elmatis je 20metara od mene :)

Reply to
Mad I.D.

Roland je napisao/la:

[...]

Potpuno, al, doslovno potpuno su isti u chipoteki i Elmatisu.

-- Tihomir Krizan

Reply to

Mad I.D. je napisao/la:

: E pa to je to. : : hvala ljudi, elmatis je 20metara od mene :)

Sreckovic! :)

-- Tihomir Krizan

Reply to