TV, sam se ugasi se za 1s

Imam TV SONY KV-29FX30E Kad ga upalim, slika ni ne dodje a on se ugasi, a lampica pocme blinkati... Prebrikao sam relea, TV se vise ne gasi, ali slike nema... Maknuo sam kapicu od VN trafa sa ekrana, i primjetio da ispod kapice nema visokoga napona, priblizim kapicu masi, ne baca iskru... Napon na kolektoru od BU tranzistora je 134V, mreza bi trebala biti ispravna... G2 napon je 0

Dali je VN trafo izgorio ? Kako mogu biti siguran da je izgorio ?

Reply to
Jo

Probaj izvbrojat koliko puta blinkne ledica!!!

Reply to
sasafras

"Jo" je napisao u poruci interesnoj grupi: snipped-for-privacy@4ax.com...

NORMALNO DA SE NE GASI KAD JE RELE PREBRIKAN.

PROVJERI TRANZISTOR OD HORIZONTALE, PROVJERI DAL DOBIVA SIGNL NA BAZU, itd..

Reply to
Ivan

2 puta
Reply to
Jo

Tranzistor sam ispitao, ispravan je...

Na bazi ima 5 V DC napona, AC nema nista... Onaj trafic blizu VN trafa (koji sluzi za signal, ja mislim) nema nista ni na primaru ni na sekundaru (AC napona)...

Reply to
Jo

evo ti tablica blinkanja na binsima

Reply to
sasafras

To nije tv kojeg bi mogao popraviti amater (bez uvrede). Imas veliku srecu sto ti VN ne radi, jer da radi i da ti je prebacio iskru na masu ti bi imal krepani smd procesor i 100 eurica manje u djepu.

Dosta je velika vjerovatnost da ne valja VN trafo. Trafoi se ispituju sa testerom za trafe (HR Diemen a imas i samogradnji na netu). Ako je otisao trafo, opet postoji velika mogucnost da ne valja i gore spomenuti procesor i hrpica smd-a oko procesora.

Reply to
stef

Hvala, probat cu pronaci, pa da vidim...

Reply to
Jo

Siguran sam da ti je srednje ime Sreæko.vrati vn kapu na mjesto. ako je HOT ispravan,vjerojatno je trafo ispravan. puno gre¹aka na sonyju proizlazi iz lo¹ih lemnih mjesta na tjuneru,najèe¹æe oklop tjunera.neki modeli ne ¾ele ni startati ako ima hladnih spojeva na tjuneru.probaj prelemiti. a i broj blinkova LED pokazuje iz kojeg sklopa je aktivirana za¹tita.

Reply to
Sanjin