ATX (7VDC)

Jel netko zna da li je moguæe promjenom pojedinih otpora u ATX standardnom napajanju dobiti iz njega ne 5 volti veæ 7 VDC?

Negdje kao da sam bio æuo da se da to prebuntat..

Reply to
inz

nije ti lakse uzeti razliku potencijala izmedu 5 i 12?

Reply to
Dorijan

Ne ide probao sam i izbacuje neka za¹tita...neznam koja prenaponska , ili prebrzo mjenjanje struje..

Reply to
inz

Da se. Ali lakse ti je spustati 12V na 7V.

Reply to
Fire

Pogledaj datasheet od kontrolera (chipa) koji je u tom napajanju. Najèe¹æe njegova no¾ica 1 je povratna veza. U nju stavi neku trimer, ovisno o sklopu i tako æe¹ moæi mijenjati napon. Pazi na napone na kondenzatorima da ne bude vatromet. Pozz!

Reply to
-Rio-

sklopu

bude

U novim napajanjjima ti to nece raditi jer imaju "overvoltage/undervoltage turnoff" koji se ne da maknuti (sve je integrirano u jednom chipu).

Reply to
Svemirko

Rije¹io sam, stavio sam trimer i mjenjam napon.

A prenaponsku za¹titu sam maknuo tako da sam odspojio no¾icu èetri od ostatka sklopa.

Inaæe puno hvala , i da pitam da li netko ima shemu AT napajanja? Imam dva pa bi isto napravio i sa njima.

Najèe¹æe

Reply to
bojan

standardnom

ATX nije baterija i to moze raditi samo ako je nienaponski izlaz vec prilicno opterecen.

Poslao sam ti neka na mail.

Pozz!

Reply to
-Rio-

Jel se da iz istog napajanja dobit vi¹e naponskih razina 7 VDC i 24 VDC npr.?

Reply to
inz

Pa uglavnom se AT napajanja mogu lako preraditi da na izlazu od 12V daju èak i 24V, a od 5V daju preko 10V (paziti na kondenzatore!). Treba srediti povratnu vezu i za¹tite (ako ih ima). Pri tome se trafo ne mora dirati. No ako se ¾ele dobiti drugi odnosi napona, onda treba premotati trafo.

Pozz!

Reply to
-Rio-