9V, 15 Hz

Nedavno sam proslijedio neprovjerenu informaciju prijatelju, da struja lijeci gotovo sve bolesti (one kojima je uzrok parazit, poput virusa i bakterija). Radi se o pulsirajucem naponu 9V spojen izmedju lijeve i desne ruke, 15 Hz. To je valjda neka urbana legenda.

Prijatelja uhvatila upala sinusa. Kupio je bateriju, umocio prste u slanu vodu, jednim kaziprstom drzao jedan pol baterije, drugim tapkao po drugom polu cim je brze mogao. Kaze da je upala prosla u roku od pola sata.

Znam da je vecini ovdje lako napraviti taj pokus, pa eto, ako imate kakvu bolestinu molim probajte, volio bih znati je li ono cista slucajnost ili je ipak primjenjivo.

Reply to
Onix

Ja sam cuo da je ova struja iz uticnice jos bolja, prvo sto je 50Hz a drugo sto je 230V. Tako da je ucinak puno brzi, dosta je par sekundi. A ako hoces ozdraviti stvarno brzo, nista ne moze zamijeniti medjufaznih 400V... f

Reply to
filiplolicREMOVE

Placebo efekt

Na ovaj nacin se lijeci samo jedna bolest - zivot

Reply to
BladeRunner

Dana 24.05.2010. 11:10, Onix lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj tekst:

moguce da je prosla upala sinusa, i to zato sto ga je uhvatio grc u podlaktici, cija bol je puno jaca od sinusa.

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

Ma neee! Tih 400V te ne lijeæi, to ti samo da uputnicu za specijalistu, mislim da se zove Crna Zemlja. Ona ti lijeæi sve, Èak i neizljeèive bolesti

Reply to
Atmel

Ili je elektrolizom razgradio produkte upale?

Mislis for real? :) Daj mi ideju kako da se ja rijesim svoje alergije na ambroziju :S

:))

Reply to
BladeRunner

Placebo efektom, for real. Probao, djeluje. Treba ti EFT, afirmacije, i slicne stvari. Jedan poznanik kaze da je rijesio alergiju solarnom jogom. To je ono kad ustanes rano ujutro i gledas u sunce. Znaci, ima rjesenja, samo sto su nekima blokade u glavi ipak nepremostive.

Reply to
Drug Mile

A meni kako da se rijesim alergije na neke politicare i premijer(k)e...

Reply to
Miljac

Uèlanjenjem u HDZ...LOL