9V izmjenicna

Pozdrav svima u grupi Imam jedno pitanje. U americi sam kupio jedan uredjaj koji ima ispravljac koji daje 9V izmjenicne struje dakle sa 110V-60HZ spusta na 9V-60HZ, posto ispravljaè ne mogu koristiti ovdje bacio sam ga. Na samom uredjaju pise 9V izmjenicne i

50-60HZ. Misio sam kupiti jedan obièan ispravljaè i samo skinuti diode da dobijem izmjenièni izlaz... Mogu li probati ustekati ispravljaè koji daje istosmjernu struju, po mom sudu ionako se ta struja unutra pretvara u istosmjernu, dakle oce li skoditi ako ustekam istosmjernu struju...

Pozdrav, Tomislav.

Reply to
Tomislav Darlic

U chipoteci ima¹ kupiti i AC adaptere kojih 55Kn

Reply to
mtech

Mozes umjesto izmjenicnog stavit istosmjerni napon, ali stavi za 40% veci. U tom uredjaju ima ispravljac pa mu svejedno da li guras ac ili dc, kod dc ne trebas pazit ni na polaritet.

40% veci dc napon zato jer ac sinusni ima vrsnu vrijednost upravo za toliko vecu, i na nju se nabija kond na ispravljacu uredjaja. Napon od 9v dc mozda ne bi bio dovoljan. Dobar mu je napon 12-13v iz auta.

Diode iz obicnog ispravljaca ne trebas skidat ali pazi, napon koji on daje na izlazu je obicno veci nego onaj koji je namjesten jer jeftinjaci nisu stabilizirani, zato pocni sa nizim naponom i podizi dok uredjaj ne radi korektno.

Reply to
Petar Bjelèiæ

+++ Ok, probacu cim dodjem doma, hvala na odgovoru...
Reply to
Tomislav Darlic