3D printer za slatkise

Meni nije jasno za¹to ti toliko napada¹ tog èovjeka. Lijepo si pitao po¹to lemilica, on rekao 800 (ne znam toène cifre ali stavljam primjere odokativno). Tebi je to skupo, na¹ao si negdje po 400 i aj bog, okreni se i idi, tko te tjera da kupi¹ od njega? Nebitno je pritom jesi li ih prona¹ao na Arizoni ili u susjednom duæanu, ako ti tamo vi¹e odgovara idi i kupi. Eto sad si ih na¹ao i na Filipinima za 24$, tko ti brani da tamo kupi¹?

Reply to
coin

ne ku¾i¹ u èemu je poanta...

ja pred 4-5 godina èuo da ima na Arizoni Gordak 852 za 350kn....ali nikako mi na ruku tamo otiæi....i tako to palo u zaborav...nedugo kasnije, moj kolega nabavi Gordak 952 veli; 400kn...iz Arizone...i tak se ja tom 952 koristio i lagano ¹u¹kao okolo ne bi li naletio da tko ima ili ide tamo pa preprodaje tu kod nas....èak sam i pretpostavljao da garant mora biti neki Slavonac koji ro¹lja po Arizoni....i sad si ja raèunam...ajd, èovjek plati Gordak 852 nekih 350kn....nek si zaraèuna 150kn za tro¹kove svog puta, dostave, ¹vere itd ( a sigurno nije i¹ao po samo 1 komad, tak da i ta raèunica ne igra) i nek si dodatno zaraèuna 200kn èiste zarade....to ti je

700kn...i po¹tarina da ju po¹alje ....nek je cifra 100eura, brat bratu to je i vi¹e no po¹teno...kako za preprodavaèa tako i za kupca....

i sad, pojavi se Amaro...i blis; Gordak 852 ...ni vi¹e ni manje no 1000kn pa reko jebem ti ljudske pohlepe....

i ka¾em ja Amaru da mu nudim 100 eura jer ZNAM sa 100%tnom sigurno¹æu da ih plaæa po 350kn a ukoliko ih (u ono vrijeme) uzme¹ 5 ili vi¹e komada mogao si se jo¹ i cijenkati i skinuti i na 320kn...pa èak i 300kn uz malo sreæe i pameti....

i sad dolazi glavni razlog za¹to ga sexam u mozak sve ove "godine" :

ka¾e Amaro....MOJ (kineski) Gordak 852 nije isti kao TVOJ (kineski) Gordak

852,....moj Gordak 852 je TESTIRAN za razliku od tvog....

citiram; "moj Gordak nije iz istog legla kao tvoj sa Arizone"

dakle; poku¹ava me uvjeriti kako Gordak 852 Made in China nije isti kao Gordak 852 Made in China....i njegov Gordak 852 Made in China je kudi kamo kvalitetniji i testiran i to mu uveæava cijenu za ni manje ni vi¹e no 180%

i sad te ja pitam; koji je to jebeni test koji mo¾e uveæati cijenu identiènog proizvoda za punih 180% ?!?!? ajmo èak i reæi da se lo¹e puhalice od onih dobrih razlikuju i do 10% po pitanju air flow controle i heater temp controle...ali zar uistinu bih ja trebao biti takav debil da za tih 10% razlike odnosno tolerancije na pogre¹ku idem davati za istu stvar 180% vi¹e novca?!?!?

no, sada æe¹ ti reæi; OK..onda nemoj kupiti od njega i amen... da, sla¾em se...ali je poanta u tome kaj Amaro istu tu puhalicu, Gordak 852 koju sam kupio, ali ne od njega, je popljuvao i u principu ustvrdio kako ta qrca ne valja naspram njegove Gordak 852 jer, da se ponovim; njegove su TESTIRANE...

èuj, tu jebe lud zbunjenog....pa kad mo¾e on prodavati te fore o testu vrijednom uveæanja cijene za 180%, onda mogu i ja na istu foru ga cimati kako je pohlepan s obzirom na cijene u Arizoni...

zamisli si sada da si kupio Weller Magnastat Made in Germany u Weller shopu za 250Eura...i ja kupio identiènu tvojoj,Weller Magnastat Made in Germany, ali u Conradu i to za 100eura....i sad ti meni dodje¹ sa spikom, eee, al zna¹, tvoja Wellerica qrca ne valja, moja je bolja jer je TESTIRANA.....krasno bih ti rekao da si natakne¹ taj TEST od 150 eura zna¹ veæ gdje i da mi ne prodaje¹ te marketin¹ke fore :))

Reply to
Gagi-9a

Jo¹ uvijek ja ne ku¾im za¹to se nisi okrenuo i oti¹ao? Toliku energiju i vrijeme tro¹i¹ na to? 4-5 godina ti koristi¹ svaku priliku da sere¹ po Amaru? Jebote.

Reply to
coin

jebiga, neki nemaju pametnijeg posla...

Reply to
Boka

pametnije ili ne, to je onako usputno :) a da bih ba¹ smjerno gubio vrijeme na Amara, bo¾e saèuvaj...

@coin ha èuj, nije ba¹ svaka prilika, ali kad god mo¾e, uleti koja prigodna....

i opet ti ne ku¾i¹ stvar...jedna je stvar kada netko ne¹to prodaje pa nabije cijenu i to je to...o¹-ne¹-ajmo dalje....bez ljutnje....èak bih mu i rekao svaka èast ako nalazi pacijente i valja ih po toliko...

ali kad taj netko nabije cijenu i prodaje okolo priæe kako njegova olovka HB5 proizvedena u TOZ-u pi¹e BOLJE od one ku sam ja kupio HB5 iz TOZ-a.....i jo¹ takve tvrdnje javno ustvrðuje i obmanjuje javnost...e pa onda ga mogu ne

5 godina nego i 55 godina podsijeæati na njegovu super duper ultra turbo olovku....pa ono, da mu radim reklamu za njegove super olovke skoro 3 puta skuplje od onih identiènih takvih koje nisu....TESTIRANE...

takav pristup u prodaji je èista prevara....da je isti taj Amaro rekao; deèki, kaj vas boli ona stvar koliko ja nju platim....èak da je i 300kn, moja cijena je 1000kn...a kome ne pa¹e nek zaprdi pravac Arizone....

i to je to, amen...svaka èast....a ne prodavati neke spike koje lagano zalaze u sferu QA- prema ISO9001 standardizaciji....dobro da nije rekao da je "NASA certificirana" , a ja ne znam da Kinezi rade "originale", a neka druga kineksa firma kakti radi la¾njake istih tih Gordaka.....Made in China je Made in China....naravno, postoji sitna razlika u kvaliteti zavr¹ne obrade ukoliko je rijeæ o "istoènom" tr¾i¹tu odnosno "zapadnom" ....ali razlika u cijeni NIJE 3 puta, to garantiram jer sam priliæno upoznat sa takvim detaljima s obzirom da sam imao u sujedstvu Kineza koji je imao duæan i koji mi je konkretno nabavio komplet klasiènih lemilica po nekoliko kuna za komad....na¾alost, tada puhalica nije bila na pameti....

Reply to
Gagi-9a

Ok, sku¾io sam valjda. Ovako:

Amaro prodaje skupe lemilice i lupa gluposti. Ti mu to govori¹ zadnjih 5 godina. On ne ku¾i. Ti pizdi¹ jer on ne ku¾i. On i dalje prodaje lemilice. Kupci kupuju i ne ku¾e. Ti pizdi¹ jer on i dalje prodaje. On pije kavicu u Trici i jebe mu se za to ¹to ti pizdi¹.

Idem do ormara nasuti neku ¾esticu, ovo mi je previ¹e odjednom.

Reply to
coin

:))))))))))))))) f

Reply to
filiplolicREMOVE

:)

Zivio

Reply to
Amaro

hahahaha, svaka èast :)) zaboavio si napomenuti da ima malo i zabave u svemu ovome :))))

Reply to
Gagi-9a

Dobra !!!

-- StoneThrower

StoneThrower

®ivio i ti meni ali nemoj misliti da dr¾im nekakvu tvoju stranu u ovome :-|

A to '¾ivio' mogli bi i raspraviti za mjesec dana kad doðem u Osijek ;)

Reply to
coin

Naravno :)

Reply to