pomoc, vjerojatno prenaponska za¹tita

pogledati najprije binaries:

da sad ne prièam moju tu¾nu prièu i iskustvo sa "me¹trom" za ma¹ine ¾elim vas ne¹to pitati...

prvo malo obja¹njenje

ovo je dio od ma¹ine za pranje rublja, prvi dio u koji se spaja naponski kabel i iz njega izlazi spoj za dalje ( ¾uto zelena ¾ica koja na slici "visi" inaèe se ve¾e na kuæi¹te)

ovaj dio oznaèen sa a,b,c : a) i c) vodièi idu dalje u ma¹inu b) iz b) izlazi jo¹ jedan ¾uto zeleni kabel koji se opet spaja na kuæi¹te (da jo¹ pojasnim: znaèi ¾uto zeleni kabel ne ulazi u ovaj element a iz njega izlazi i opet se spaja na kuæi¹te)

sad izmjereni naponi ( stanje je kako vidite na slici, s tim da je kabel "u¹tekan" u utiènicu ¹to vi ne vidite:) )

izmeðu a) i c) 230 v izmeðu a) i "¾uto zelene ¾ice koja na slici "visi" u zraku " 230v izmeðu a) i b) 110v izmeðu b) i c) 110v izmeðu b) i "¾uto zelene ¾ice koja na slici "visi" u zraku " 110v izmeðu b) i "¾uto zelene ¾ice koja na slici "visi" u zraku " 0v

pitanje1: da li je ureðaj ok.? (ako se iz sljedeæeg mo¾e zakljuèiti) pitanje2: da li smije biti napon od 110 v na toèki b) i za¹to?

p.s. -nemam fidovu sklopku. -oprostite na smetnji i pisanju -unaprijed hvala -ako sam proma¹io grupe opet oprostite

vretenasta_riba

On Wed, 5 Nov 2008 10:49:50 +0100, vretenasta_riba je na¹krabao:

Po opisu nije prenaponska za¹tita veæ RSO filtar za smetnje. Ma¹ina mo¾e raditi i bez njega. Po izmjerenom to je najvjerojatnije ispravno! Koji su problemi s ma¹inom, po¹to to najvjerojatnije nije problem?

Reply to
Nike

To je RSO filter i prema mjerenju je ispravan.

Ako filter/stroj nije uzemljen to je normalno zbog Y kondezatora u filteru (izmedju GND i energetskih vodova).