3x0.3 F kako i èime puniti?

ovako... ta tri kondi?a u paraleli bi htio puniti sa recimo.. 0.5 A...uop?e nije bitno koliko.. ?im manje tim bolje. e sad.. da li u upotrebi obi?nog smrtnika postoji neki takav sklop, a da ga ve? imam :)) mo?da kakav punja? za mobitel? ako da, da li bi mogao puniti te kondi?e njime a da ne do?e do o?te?enja punja?a? (s obzirom na to da oni povuku poprili?no struje pri priklju?enju na napon)

i.. da li je to sve zajedno turbo opasno ako bi se slu?ajno primio za izvode nabijenih kondi?a?

vrijednosti su: 3x 300 000 uF/7.5 DCV

Reply to
Meissner

Mogao bi npr. puniti nekim izvorom koji daje 5V preko otpora od 10 oma 5W. U pocetku bi povukao 0.5A, a - ne da mi se racunati :-) - valjda bi se napunili za nekoliko sekundi (do dovoljno priblizno 5V).

Nije opasno. A koja je ciljna namjena, ako se smije znati?

Reply to
DigiMagic

e, jel mi mo?e? mal?ice pojasniti kakve veze ima taj otpor izvora od

10R.. ja sam nov u elektronici pa neznam.. kod kakvih stvari je bitan taj otpor izvora? ?to je to zapravo i tako neka pitanja.. mo?da kakva jednostavna ra?unica ili ne?to.. bilo ?to. bio bi ti zahvalan.

a to ti nemogu re?i, moro bi te ubit :))) ?ala ho?u na ?enskom wc-u zavariti onaj mehanizam za zatvaranje vrata :) nije ?ala

Reply to
Meissner

Prazan kondenzator prakticki nema otpora. U trenutku pocetka punjenja ga mozes shvatiti kao kratki spoj. Onaj otpor je tu da ogranici struju.

IMHO, za iskru je potreban napon veci od 5V. Uostalom, ne ide ti varenje bas tako jednostavno.

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

ja dam glavu dole (Ena Begovic) da sam na 1mm dobivao munje na cca. 3 sekunde sa punim kondicima. os da ti snimim s digitalcem?

Reply to
Meissner

"Progooglat" cu po starim biljeznicama. Imao sam tamo uvjete za iskru. Ah, koliko stvari covjek zaboravi... pogotovo kad ovako gubi dane u civilnoj umjesto da radi svoj posao.

P.S. Skuzi IMHO na pocetku moje gornje tvrdnje.

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

Mozda ti je jednostavnije ono sto su meni napravili sa vratima od sobe na maturalcu :-) Komad zvake u bravu...

Reply to
DigiMagic

U poruci: snipped-for-privacy@4ax.com, Meissner je napisao/la:

: e, jel mi mo¾e¹ malèice pojasniti kakve veze ima taj otpor : izvora od 10R.. ja sam nov u elektronici pa neznam.. kod : kakvih stvari je bitan : taj otpor izvora? ¹to je to zapravo i tako neka pitanja.. : mo¾da kakva jednostavna raèunica ili ne¹to.. bilo ¹to. bio bi : ti zahvalan.

R=U/I - I=U/R. Iz toga sljedi da u trenutku uspostavljanja kruga, kroz krug tece 5/10 =

0.5A.

U trenutku dok je kondic prazan, on predstavlja kratki spoj. Zato se puni preko otpora i u trenutku uspostavljanja strujnog kruga, sav napon se "trosi" na otporu. Kasnije se kondic polako puni i nakon 3T se smatra da je pun (tj. da je 95% pun). T=R*C

: a to ti nemogu reæi, moro bi te ubit :))) ¹ala : hoæu na ¾enskom wc-u zavariti onaj mehanizam za zatvaranje : vrata :) : nije ¹ala

Ah, svatko ima svoj nacin zabave. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

FAKAT neznam sto je "IMHO" :)) P.S. Skuzi FAKAT na pocetku moje gornje tvrdnje

:)))

Reply to
Meissner

ma netreba, sefe.. isprobo sam na skarama koje sad mogu sluzit samo kao bodez :)))

Reply to
Meissner

nije to fora :) ovak bi zagorcao zivot cijelo zenskoj populaciji na skoli u koju ja, igrom slucaja, ne spadam :))

Reply to
Meissner