Saba/Thomson M8505

Hej

Polarn kommer med en Saba/Thomson M8505'a till helgen. I den sitter vad jag kan förstå ett chassie som heter TX90.

Problemet med den är att den skiftar i ljushet alt kontrast. Likadant på alla kanaler och via scarten. Oavsett om den är varm eller kall.

Tänkte få lite tips av er "proffs" här i gruppen innan jag får den på bänken. Så gnugga geniknölarna nu, vädret åtminstonde här i Östergötland har varit av den typen att man lika gärna kan stå med huvudet ner i en tv under semestern.

Rick

Reply to
Rick Ekman

Kolla in min sida för lite tips: