Thomson parapolmodtager

Jeg har en Thomson DSI4200 parabolmodtager Viasat. Jeg vil høre om man kan modificere den til f.eks. CanalDigital.?

JB

Reply to
Jonne

Jonne skrev:

Forkert gruppe, den rigtige er dk.teknik.satellit

Men umidelbart nej, der skal være plads til et CA modul for at kunne bruge andre kort end den er lavet til.

Men CanalDigital har lånebokse man kan låne sålænge man har et gyldigt kort.

Hvis det er for at modtage begge dele på 1 boks, kan du bruge en dreambox, men du skal stadig have en box til hver udbyder for at få et kort...

Reply to
Jan Nielsen

"Jan Nielsen" skrev i en meddelelse news:48fee062$0$90262$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

1000 tak

Jb

Reply to
Jonne

"Jonne" skrev i en meddelelse news:48ff1b8f$0$15875$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

hej igen

den kan godt modtage kort.

hvorfor jeg valgte denne gruppe, var at i roder med elektronik

Reply to
Jonne