zelazko Rowenta DZ5110 VS Braun SI6261

http://allegro.pl/zelazko-braun-si-6261-ceramika-gw-24-m-cena-i1187866448.html
http://allegro.pl/zelazko-rowenta-dz-5110-2400-w-anti-calc-i1202269551.html
zastanawiam sie nad ktoryms z tych zelazek.
Mojej zonie spodobala sie bardzo ta rowenta.
Mi spodobal se braun.
chcialem kupic philipsa GC4410 ale jakos tandetnie wygladaje te plastiki.
Prosze o porade ktore lepiej kupic z tych 2.
Brauna moge miec za 140zł Rowente za 180zł
ewentualnie inne +/- 150zł
z gory dziekuje

Re: zelazko Rowenta DZ5110 VS Braun SI6261

A nie lepiej laminator? BP, MSPANC :-)

Re: zelazko Rowenta DZ5110 VS Braun SI6261

Na żelazku też nieźle wychodzi termotransfer. Kwestia wprawy. Myślę, że
do tego celu Rowenta będzie akurat.

Re: zelazko Rowenta DZ5110 VS Braun SI6261

Jak żona nabierze wprawy :-)

Re: zelazko Rowenta DZ5110 VS Braun SI6261

masz rozne strony ceneo, skapiec, nokaut - tam patrz na opinie, ta grupa nie
zajmuje sie zelazkami, przynajmniej kiedys zadnej elektorniki w nich nie bylo i
sadze ze i dzis nie ma ale moze dodali (by szybciej sie psulo). NTG.

Re: zelazko Rowenta DZ5110 VS Braun SI6261

Dodali. Czujnik przechylenia, elektroniczny termostat.

Site Timeline