TV LG 32LD420 & Oglądanie filmów z USB

mam ten telewizor jak w tytule, ma on 1-den port USB 2.0 , chciałbym po
podłączeniu gwizdka oglądnąć film zakodowany w Dvix + napisy pl , w menu
z pilota jest tylko mp3 i jpg [ muzyka i zdjęcia ] jak i co mam ostawić
żeby można było oglądać filmy ??

Re: TV LG 32LD420 & Oglądanie filmów z USB

ustaw telewizor LG 32LE420, ten ma też filmy, twój nie ma.

Waldek

Re: TV LG 32LD420 & Oglądanie fi lmów z USB

http://www.hdtv.com.pl/forum/lg/53284-lg-42ld450-usb.html

Re: TV LG 32LD420 & Oglądanie filmów z USB
no właśnie, jaki to ma być pilot [ czy tutaj ktoś pisze z Białegostoku ] ??

Re: TV LG 32LD420 & Oglądanie filmów z USB
grup dyskusyjnych:i7vm5m$1m1$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

przecie tam pisze że na symbianie odpalasz emulator pilota i hula

Re: TV LG 32LD420 & Oglądanie filmów z USB

taki pilot jest mediamarkt za 39zł :) lub na allegro THOMSON ROC3205
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1618081.html#7861356

tylko inne hasło z linku który podałem wcześniej

Site Timeline