terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm... - Page 5

Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretyniz m...
Skoro terapia zajęciowa, to zróbmy to porządnie. Jeśli bylibyście tak
uprzejmi, to prosiłbym, aby każda z osób udzielających się w tym wątku
napisała jedno pozytywne zdanie o każdym z pozostałych współdyskutantów.

Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
Hello Robbo,

Chcesz w dziób?

Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretyniz m...
Panie Romanie, będę na Automaticonie, to się zgłoszę po kopa albo danie w
dziób :)

Zobaczcie sami, w jakim świecie żyjemy. Łatwo kogoś zjechać, a niemożliwe
jest napisanie jednego pozytywnego zdania. Na świecie jesteśmy tylko przez
chwilę, nie warto rozmieniać się na drobne.

Pan Roman zna się bardzo dobrze na zasilaczach. Ma syna, z którego
umiejętności programistycznych jest dumny. Choć jest starszy niż przeciętny
użytkownik tej grupy, to świetnie radzi sobie z komputerami.

Pan sundayman, pomimo tego, że jest umysłem ścisłym, to ma w sobię jednak
duszę artysty, uwielbia literaturę, dba o poprawność języka.

Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
Hello Robbo,

Zapraszam :)

Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretyniz m...

Więcej takich "organizmów" na grupach i forach nam potrzeba.
...i z poczuciem humoru.
Brawo.

Artur(m)

Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretyniz m...

:)))))))) oplułem monitor

--
Desoft

Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretyniz m...

Gapi się gościu na cycatkę, gapi, az ta wreszcie wypala:
- chcesz w gębę?
- O tak! A drugiego do ręki!

P,NMSP :D

Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
Hello Desoft,

Choc jeden z poczuciem humoru ;)

Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretyniz m...

A kopala w dupala byś nie chciał ?

Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretyniz m...

Aleś dał, a ja miałem takie dobre mniemanuie o Tobie
Zmałpowałeś po panie Romanie?

Artur(m)

Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretyniz m...

Tak, to mój idol :)

Site Timeline