Yampp-7 czyli mp3player

czy ktos zamawial czesci do Yamppa-7 przez strone

jak dlugo trzeba czekac....czy wszystko jest ok....? a po za tym czy ktos zlozyl tego yammpa czy dziala jak nalezy.....czy warto sie na to porywac?

thanks from blackwater

Reply to
blackwater

W dniu 21 Sep 2003 14:42:10 +0200 blackwater wypstrykal(a):

ja zamawialem kilkukrotnie i paczka przychodzila po ok 7 dniach poczta za pobraniem. osobiscie sladalem tylko y/3 i y/3u i nie jestem autorytetem, mysle ze na forum yamppa znajdziesz odpowiedz (no i na stronie MIS-a). soft jest w tej chwili moim zdaniem lepszy niz w niektorych komercyjnych produkcjach - polecam!

Reply to
OrzeH

składałem y3 i y7 i zamawiałem w gdańsku bez zastrzeżeń y7 przyszedł na drugi dzień za zaliczeniem. zabawa jest z lutowaniem . mam złożonego y3 i y7 może Cię interesuje ? uruchomione i działajace ;-) pozdrawiam

Reply to
tom

Ieszcze jedna sprawa.......chodzi o wyswietlacz NOKI...czy zamawiajac posiada on jakis kontroler.....na stronie maciezystej Yamppa wyczytalem ze ma byc to Philips PCD8544....

Reply to
blackwater