Szyna USB, podglad komunikacji

Czesc.
Nie wiem czy pytalem o to ale czy jest jakis program, ktory pomoze mi
rozszyfrowac co sie dziwje na szynie USB? A dokladniej jak Host
komunikuje siEA% z Device?
ChciaB3%bym dowiedzieE6% siEA% jak wyglB1%da transmisja, jak sa zbudowane
Endpointy i jak przebiega Enumeracja.

W menadzerze urzadzen i wlasciwosciach takich informacji nie ma wiec
pewnie jakims programem jest to mozliwe

Re: Szyna USB, podglad komunikacji
możesz zobaczyć, ale nie gwarantuję: Bus Hound i USBtrace,
ostatnio Ktoś tu polecał WireSharka...

Re: Szyna USB, podglad komunikacji
Mam i jedno i drugie ale pokazuje tylko co leci po szynie.
Zaden z nich nie pokazuje Enumeracji a dobrze by byB3%o do ktrego
Endpointa dciera. Wiem BF%e jest cos takiego jako urzadzenie zewnetrzne
ale cena jest zaporowa.

Re: Szyna USB, podglad komunikacji
ja coś słyszałem, że te programy mogą zarejestrować proces enumeracji,
usbtrace:
How to setup USBTrace to monitor enumeration ?
After starting USBTrace, click the Capture Hot Plugged Devices menu or
toolbar button and start capture. Plug in the device and USBTrace will start
capturing all requests exchanged between host and the newly plugged in
device. Click Stop Capture to end the capture session.

Site Timeline