święte krowy - Page 8

Re: �wi�te krowy

życzę im z tego z całego serca

co do poprawnej pisowni: forum elektroda to forum techniczne, posiada
największą w Polsce ilość zarejestrowanych użytkowników, faktycznie
udziela się tam niewiele osób, na pojawiające się tematy reakcja i
odpowiedĹş moderatora jest szybsza niĹź konkretna pomoc

człowiek pracujący zazwyczaj nie ma czasu na ślęczenie przed komputerem,
jeżeli już ktoś ma jakąś wiedzę w temacie i chce pomóc, poświęcić
swĂłj
czas to nie będzie redagował elaboratu sprawdzonego pod względem
ortograficznym, stylistycznym, interpunkcyjnym itd. Przynajmniej takie
jest moje zdanie - osoby o wykształceniu technicznym z wieloletnim
doświadczeniem w energetyce który z j polskiego miał ocenę -3, dlatego
jestem tam od 2004r i w zasadzie obecnie tylko czytam

Re: ?wi?te krowy
Spróbujcie co się zapytac na temat zasilaczy mosfet, a na pewno temat będzie
szybko zakończony.

Re: ?wi?te krowy
Hello Tom,

Sformułuj to pytanie tutaj.

Re: Święte krowy

(ciap)

No i chwała Ci! (za niepisanie)
Odpowiedź z błędami ortograficznymi jest dla późniejszych poszukujących
 tak samo gówno warta, jak taka z błędami merytorycznymi.

--
Włodek

Odp: święte krowy
Najgorsze w elektrodzie nie jest to BF%e zamykajB1% tematy czy usuwajB1% po=
sty z powodu ortografii czy nawet interpunkcji bo nic w tym zB3%ego na foru=
m ktF3%re ma byE6% edukacyjne.
Najgorsze jest to BF%e zamykajB1% ciekawe tematy dziEA%ki ktorym mozna zdob=
yE6% waBF%nB1% wiedzEA%. Najbardziej to widaE6% w dziale motoryzacji, gdzie=
 moderatorom ktF3%rzy albo sami zarabiajB1% na BF%ycie elektromechanikB1% a=
lbo majB1% bliskich znajomych ktF3%rzy z tego BF%yjB1% nie jest na rEA%kEA%
, BF%e ktoB6% moBF%e zabraE6% im chleb publikujB1%c odpowiedzi uB3%atwiaj=
B1%ce naprawEA% auta. Nie raz usuniEA%to mF3%j wpis z odpowiedziB1% na jaki=
eB6% kluczowe pytanie podajB1%c bzdurne argumenty typu " to juBF% byB3%o om=
awiane" albo "nie pisz oczywistych rzeczy" chociaBF% to byB3%y po prostu k=
B3%amstwa. Nie raz teBF% czytaB3%em ciekawy wB1%tek zamykany w najciekawszy=
m momencie bo zbyt duBF%o moBF%na sie byB3%o z niego dowiedzieE6%. Przykre =
to ale prawdziwe.

Re: święte krowy

Zgadzam się mniej więcej. Też mi likwidowano wątek, w którym prosiłem o
wskazówki (motoryzacja).
Jakiś mądrala oczywiście napisał "żebym sobie poczytał, bo o tym jest dużo".
Jakbym był idiotą.
I co z tego, że jest dużo, skoro nie odpowiada na pytania. I potem ja, chodziaż
sprawę
rozwiązałem, i pewnie byłoby to przydatne dla innych, już nie miałem gdzie tego
opisywać. Bo w końcu
wtedy to już nie moja strata - więc olewa.

Sam nieraz zgłaszam coś do moderatora, ale i nie raz się wykłócałem o jakieś
idiotyzmy.
A, szkoda gadać. Nic to nie zmieni.

Re: święte krowy
Ja myślę, że ci moderatorzy byli bici za młodu i poniewierani. Teraz chcą
się odkuć.

Re: święte krowy
Poza tym każdy moderator powinien mieć wytatuowany numer Elektrody, żeby
nigdy nie mógł się wyprzeć,że był moderatorem na Elektrodzie ! Może to się
przydać w przyszłości.

Re: święte krowy
Hello Tom,

Wiesz jaka jest między nami różnica? Ja piszę otwarcie, pod swoim
imieniem i nazwiskiem, nie wypieram się niczego. Ty szczekasz
anonimowo - nie masz odwagi nawet się przedstawić.

Jesteś tylko i wyłącznie jednym z wielu anonimowych
keyboard-warriorów. Zupełnie bez znaczenia.

Re: œwięte krowy

A udowodnij ze to jest _twoje_ imie i nazwisko.

Poza tym przestan uzywac, bo narazasz administratorow serwerow na
problemy
http://www.rp.pl/artykul/659060.html

J.

Re: święte krowy
a dlaczego na elektrodzie nie ma takiego działu "dyskusje z moderatorami o
forum"?

Re: święte krowy
Hello identifikator:,

[......]

Dość tego trollingu. *PLONK!*

Re: święte krowy

czy Ktoś może poprosić Romana o skasowanie mnie z KF
już się nie będę odzywał.

Re: święte krowy

Jeśli się nie będziesz odzywał to po co ma cię wyciągać z kubła? Gdy
zaczniesz pisać z sensem to wyślemy do niego podanie w twojej sprawie :)
Nie trać nadziei i pracuj nad sobą.

Re: święte krowy
W dniu 2011-05-21 18:37, identifikator:

No. I dlaczego nie ma działu na temat
pieczenia drożdżówek?

JK

Re: święte krowy

głupoty gadasz

Re: święte krowy

A pieczenie chleba?

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1420974.html#6982085

Pojawiają się tematy o forum, ale ubijane są w zarodku :-)

Już dawno przestałem się przejmować elektrodą. Jedyna wkurzająca pozostałość
to że szukając w google, wyrzuca dużo odpowiedzi z tej strony.

--
Desoft

Re: święte krowy

Są, ale spróbuj się odezwać to Cię zmieszają z błotem.

Re: święte krowy
OGŁASZAM KONIEC WĄTKU!

Re: święte krowy
identifikator: 20040501 ogłosił:

Jeden taki na wczoraj to nawet koniec świata ogłaszał.

Biegnie, biegnie łoś,
Ma przypięte coś