stm32 discovery + true studio = brak komunikacji

Witam
Nie wiem co robię źle ale nie mogę połączyć sie z modułem stm32 Value line
discovery. Po podłączeniu modułu do złącza USB (w komputerze win XP)
zostaje wykryty nowy dysk ( u mnie 'F') na którym są trzy odnośniki do
STMicroelectronics. Ponadto moduł mruga zieloną diodą (LD3) i reaguje na
przycisk 'user' mrugając LD4 i zmieniając częstotliwość. To chyba znaczy że
jest sprawny, czy tak? Jak czytałem w EP (2/2010) TrueSTUDIO STM32 lite
powinno ten moduł obsługiwać bez problemu. Niestety po uruchomieniu ST-LINK
GDB Server mam komunikat (w okienku dos-owym): Error in initializing
ST-Link device. GDB Server exited. Co mam Ĺźle? A moĹźe powinienem
doinstalować coś ekstra?  Jedyne co do tej pory zainstalowałem to
Truestudio lite 2.1.0 z (chyba) 2011 05 03, przynajmniej takie coś jest w
nazwie pliku.

Proszę o pomoc.

pozdrawiam MArek

Site Timeline