Schematy elektryczne urządzeń AGD

W dniu 2013-01-12 17:41, kk pisze:

Nie wiem czy myślę o tym samym, ale łącznik, który robi zwarcie przy otwartych drzwiczkach mikrofalówki jest bardzo ważny dla bezpieczeństwa urządzenia. Gdyby inne łączniki zawiodły, on spowoduje wywalenie bezpieczników zamiast podania napięcia na magnetron.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Normalka, zelmer bierze od chińczyków, skręca, naklejka. W moim mieście jest zakład montażowy Husqvarny. Ta sama bajka. Silniki BRIGGS & STRATTON, nby amerykańskie przyjeżdżają z Chin. Silniki zalane są olejem. Ostatnio 50% poszło na złom, bo nacięcia na ośce były źle zrobione. Oczywiście przed oddaniem na złom wcześniej wynajęta zewnętrzna firma przewiercała korpusy, żeby nikt nie wykorzystał do czegoś. Odsyłać silników do fabryki w Chinach się nie opłacało. Generalnie 50% innych części ma wady. Przed puszczeniem na linie montażową jest sprawdzane przez zewnętrzna firmę.

Reply to
Jingiel

Użytkownik "__Maciek" snipped-for-privacy@cyberspace.org napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Bo wychodzi na to, że Zelmer z literką "Z" w oznaczeniu modelu to chińczyk tłuczony na zamówienie aby oferta była szersza o również tani sprzet na markety. Zarówno mikrofala jak i odkurzacz. Zobacz taki odkurzacz Zerlmer Meteor czy Syriusz i jego wykonanie - jaki ma symbol i cenę? A potem popatrz na taki siakiś Zelmer Galaxy czy Voyager i ich symbologię - nie podobna do tych mikrofalówek?

Ja kupuję zelmera, ale made in PL, a te z ":Z"tem sobie odpuszczam.

Reply to
Irokez

W dniu 2013-01-14 18:49, Irokez pisze:

A ja chętnie kupiłbym ekspres do kawy 13Z011, ale to chińszczyzna :(

Skądinąd wiem, że jeden na kilka działa dobrze, część prawidłowo, ale można trafić na takiego, co więcej siedzi w serwisie niż w kuchni. Totalna loteria.

Ale kawę robi bardzo dobrze, podobnie jak Jury kosztujące kilkukrotnie więcej.

Reply to
Adam

a jeszcze te 14 znakowe słowa - opisy po niemiecku, po prostu rozkosz... ja to nawet większości nie jestem w stanie wymówić...

Reply to
identyfikator: 20040501

O! jak ładnie przetłumaczyłeś z polskiego na polski mój wcześniejszy tekst!

Reply to
Wmak

W dniu 2013-01-12 22:14, gobo pisze:

Od razu na myśl przyszły mi onomatopeje z "Atlasu - Ptaki Polski" prof. Sokołowskiego ("tju, tju, tju"; itp.) :-) Teraz do atlasów ptaków załącza się CD z oryginalnymi dźwiękami - czemu jeszcze na to nie wpadli twórcy "serwisówek"?

pzdr mk

Reply to
mk

W dniu 2013-01-12 23:27, kk pisze:

Z tłumaczeń: "Nagi konduktor biegnie wzdłuż pociągu".

pzdr mk

Reply to
mk

Użytkownik "mk" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50f6e2cd$0$1309$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Serwisowka to nie jest produkt. Produktem jest kuchenka. Im drozszy bedzie serwis, tym wiecej na kuchenkach zarobia :-)

J.F

Użytkownik "mk" <reverse_lp.pw@myzskm> napisał w wiadomości news:50f6e2cd$0$1309$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Jej, przestańcie, bo jak mnie ktoś usłyszy, to jeszcze po pogota do psychiatryka zadzwoni :DDDD ROTFL!!! To jeszcze powinno się w serwisówkach do pozostałych sprzętów podawać, jaki dźwięk jest gut, a jaki be... Już sobie wyobrażam, jak w podręczniku do medycyny (gastrologia) są opisane ekhm... odbijanie i wiatry... :)

Reply to
Anerys