Schematy elektryczne urządzeń AGD - Page 2

Re: Schematy elektryczne urządzeń AGD

Nie neguję samego rozwiązania.
Ale czy nie można było tego odpowiednio zaznaczyć na schemacie ?

Re: Schematy elektryczn e urządzeń AGD

W ogóle te schematy są dupowato narysowane. Poza tym widać że te
serwisówki są najprawdopowdobniej tłumaczone z angielskiego - "Otwarty
obwód uzwojenia pierwotnego lub wtórnego transformatora" - Polak by
napisał "Przerwa w uzwojeniu pierwotnym lub wtórnym transformatora", a
tłumocz przetłumaczył "open" na "otwarty". Oni prawdopodobnie od kogoś
te mikrofalówki kupują i sprzedają jako swoje. Na zdjęciu w 29z016.pdf
widać trafo Galanza (to mniejsze, po lewej) i magnetron Toshiby, co by
mogło pasować:
"Galanz [...] is a Chinese  company and a producer of microwave ovens.
[...]  In 1993, Galanz made a deal with Toshiba for producing OEM
Toshiba-branded microwave ovens, which Galanz later purchased the
appliance division from Toshiba, in return for Toshiba holding a 5%
stake".

http://en.wikipedia.org/wiki/Galanz

Ta płytka drukowana po prawej tej wygląda typowo jak w chińskich
sprzętach, inne rzeczy też.

Re: Schematy elektryczne urządzeń AGD

Bo wychodzi na to, że Zelmer z literką "Z" w oznaczeniu modelu to chińczyk
tłuczony na zamówienie aby oferta była szersza o również tani sprzet na
markety.
Zarówno mikrofala jak i odkurzacz. Zobacz taki odkurzacz Zerlmer Meteor czy
Syriusz i jego wykonanie - jaki ma symbol i cenę?
A potem popatrz na taki siakiś Zelmer Galaxy czy Voyager i ich symbologię -
nie podobna do tych mikrofalówek?

Ja kupuję zelmera, ale made in PL, a te z ":Z"tem sobie odpuszczam.

--
Irokez

Re: Schematy elektryczne urządzeń AGD

A ja chętnie kupiłbym ekspres do kawy 13Z011, ale to chińszczyzna :(

Skądinąd wiem, że jeden na kilka działa dobrze, część prawidłowo, ale
można trafić na takiego, co więcej siedzi w serwisie niż w kuchni.
Totalna loteria.

Ale kawę robi bardzo dobrze, podobnie jak Jury kosztujące kilkukrotnie
więcej.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: Schematy elekt ryczne urządzeń AGD

O! jak ładnie przetłumaczyłeś z polskiego na polski mój wcześniejszy
tekst!
--
Wmak

Re: Schematy elektryczne urządzeń AGD
Ty chyba nie widziałeś schematów automatyki...

Re: Schematy elektryczne urządzeń AGD
W rzeczy samej.
Opisy produktów np. ICP-DAS, produkującej elektronikę jak najbardziej
profesjonalną, to szarada.
Schematy takoż.

Re: Schematy elektryczne urządzeń AGD
a jeszcze te 14 znakowe słowa - opisy po niemiecku, po prostu rozkosz... ja
to nawet większości nie jestem w stanie wymówić...

Re: Schematy elektryczne urządzeń AGD

Nie wiem czy myślę o tym samym, ale łącznik, który robi zwarcie przy
otwartych drzwiczkach mikrofalówki jest bardzo ważny dla bezpieczeństwa
urządzenia. Gdyby inne łączniki zawiodły, on spowoduje wywalenie
bezpieczników zamiast podania napięcia na magnetron.

Re: Schematy elektryczne urządzeń AGD
Normalka, zelmer bierze od chińczyków, skręca, naklejka. W moim mieście
jest zakład montażowy Husqvarny. Ta sama bajka. Silniki BRIGGS &
STRATTON, nby amerykańskie przyjeżdżają z Chin. Silniki zalane są
olejem. Ostatnio 50% poszło na złom, bo nacięcia na ośce były źle
zrobione. Oczywiście przed oddaniem na złom wcześniej wynajęta
zewnętrzna firma przewiercała korpusy, żeby nikt nie wykorzystał do
czegoś. Odsyłać silników do fabryki w Chinach się nie opłacało.
Generalnie 50% innych części ma wady. Przed puszczeniem na linie
montażową jest sprawdzane przez zewnętrzna firmę.
--
Jingiel

Site Timeline