Schematy elektryczne zestawów głośnikowych Creative Labs

Spaliło się kilka elementów w wzmacniaczu zintegrowanym w zestawie głośników Creative Labs Inspire 6.1 6700 (model MMS6250). Nietety producent nie dołączym schematów do ww zestawu, przez co nie jestem w stanie samodzielnie wymienić uszkodzonych podzespołów. Szukałem w sieci przez gogle, ale z zerowym skutkiem. Może ktoś dysponuje schematami, ewentualnie linkami do specjalizujących się w tym temacie witryn internetowych?

Reply to
buczedar

a kto w tych czasach daje schematy do urzadzen ? NIKT

Reply to
MuNiO