rolziczenie urlopu:kłopot :)

Mam problem i bardzo liczę na pomoc grupowiczów.

Pracowałem w pewnej firmie na pełny etat. W 2009 rok wszedłem z 14 dniami urlopu zaległego z 2008. Bieżącego urlopu miałem 36dni (standardowe 26 plus 10 z tytułu II grupy inw.) Czas pracy 7 godzin dla pełneog etatu (II grupa inw.) Od stycznia do końca czerwca wykorzystalem 9 dni.

1 lipca w trybie porozumienia zmieniłem wymiar czasu pracy na 1/2 etatu. Jak obliczyć urlop,który mi przysługuje w bieżącym roku przy upraszczającym założeniu, że po 31 czerwca nie wykorzystałem ani godziny ?

Gdybym pracował cały rok na pełny etat, to byłoby (36+14)*7 godzin, czyli na koniec czerwca stan urlopu byłoby (36+14)*7 -9*7 godzin

Jak policzyć urlop "nalezny" a w szczególności jak potraktowac dni zaległe z ub. roku. Nalezało się mi 14*7 godzin... Tego chyba nie można rozliczyć proporcjonalnie, bo było moim prawem już na początku roku... Będę wdzięczny za opinie i pomoc. Kadrowa też, bo nie ma 100% pewności, jak to rozliczyć.

Marek

Reply to
Marek

Użytkownik "Marek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@40tude.net...

pl.praca.dyskusje

Reply to
Ghost

Dnia Thu, 5 Nov 2009 21:16:44 +0100, Ghost napisał(a):

:) jak wysłałem, to się połapalem, że poszło nie tam, gdzie miało iść. No cóż tą grupę czytam częściej :)

Reply to
Marek

napisz, że pracowałeś np, przy projektowaniu układów elektronicznych albo w ogóle u producenta elektroniki, i juz nie bedzie ntg ;-)

Reply to
qlphon