RGB lub Y/C -> S-Video lub COMPOSITE

Otóż mam taką sytaucję, że chcę jakoś podłączyć dekoder MEDIASAT do tunera TV zewnętrznego, aby tenże przekonwertował sygnał z wyjścia SCART tego dekodera satelitarnego do D-SUB monitora komputerowego.

Tuner może bez problemu w tym pośredniczyć ALE posiada tylko 2 wejścia Video: czinczowy COMPOSITE oraz S-Video (taki wtyk podobny do PS-2).

...i teraz JAK podłączyć do któregoś z tych wejść wyjście SCART Pioneera 1630? Jest problem bo wy-tv daje sygnał RGB.

W/g specyfikacji: "TELEWIZOR wyjście, MAGNETOWID wejście/wyjście PAL, SECAM, RGB (telewizor), Y/C (magnetowid)"

Natomiast nie wiem czy wyjścia SCART "magnetowid" można regularie używać do oglądania telewizji satelitarnej? Bo może jednak sygnał typu Y/C *lepiej* pasuje do S-Video?

Z góry dziękuję za pomoc!

Reply to
yendy.szczyrkovsky

nom pisze:

te dekodery nie mają s-video. poza tym sygnał s-video na scart to nie standard, tak jest dopuszczone, zwykle jest na osoobnym gnieździe.

pawell

Reply to
pawell32