RGB lub Y/C -> S-Video lub COMPOSITE

OtF3%BF mam takB1% sytaucjEA%, BF%e chcEA% jakoB6% podB3%B1czyE6% dekoder=
 MEDIASAT do
tunera TV zewnEA%trznego, aby tenBF%e przekonwertowaB3%  sygnaB3% z wyjB6%c=
ia
SCART tego dekodera satelitarnego do D-SUB monitora komputerowego.

Tuner moBF%e bez problemu w tym poB6%redniczyE6% ALE posiada tylko 2 wejB6%
cia
Video:
   czinczowy COMPOSITE oraz
   S-Video (taki wtyk podobny do PS-2).

...i teraz JAK podB3%B1czyE6% do ktF3%regoB6% z tych wejB6%E6 wyjB6%cie S=
CART
Pioneera 1630? Jest problem bo wy-tv daje sygnaB3% RGB.

W/g specyfikacji:
"TELEWIZOR wyjB6%cie, MAGNETOWID wejB6%cie/wyjB6%cie
PAL, SECAM, RGB (telewizor), Y/C (magnetowid)"

Natomiast nie wiem czy wyjB6%cia SCART "magnetowid" moBF%na regularie
uBF%ywaE6% do oglB1%dania telewizji satelitarnej?
Bo moBF%e jednak sygnaB3% typu Y/C *lepiej* pasuje do S-Video?

Z gF3%ry dziEA%kujEA% za pomoc!

Re: RGB lub Y/C -> S-Video lub COMPOSITE

Pamietaj, ze po drodze trzeba bedzie usunac przeplot, co wplynie
negatywnie na jakosc obrazu.

Swoja droga... rzuc okiem tutaj, moze cos dobierzesz:
www.dealextreme.com/products.dx/category.407

Y/C to wlasnie s-video. :) W instrukcji (a jesli nie, to uzyj google) masz
napisane, na ktorych pinach zlacza SCART pojawia sie wyjscie luma/chroma.
Zreszta podejrzewam, ze composite tez tam jest.

k,

Re: RGB lub Y/C -> S-Video lub COMPOSITE

znaczy ten tunerTV usunie go swym aktywnym ukB3%adem i to odbije siEA%
negatywnie na jakoB6%ci?  A jak konkretnie siEA% odbije?

Re: RGB lub Y/C -> S-Video lub COMPOSITE
W SCART masz zarówno sygnał composite jak i S-video, w zależności co się
ustawi na wyjściu dekodera mediasat (nie znam tego dekodera to nie wiem).
http://www.hardwarebook.info/SCART

Re: RGB lub Y/C -> S-Video lub COMPOSITE

te dekodery nie mają s-video. poza tym sygnał s-video na scart to nie
standard, tak jest dopuszczone, zwykle jest na osoobnym gnieździe.

pawell

Site Timeline