Re: Zuzycie prądu - lodówka

Ja kupiłem sobie w Elfie takie cuś do pomiaru energii i wyszło mi, że lodówka Daewoo nie pamiętam typu ale wysoka na jakieś 1,90m z kosztuje mnie ok 50gr dziennie. Oczywiście pomierzyłem wszystko co się dało, jeśli to kogoś interesuje to: zmywarka Bosch najniższy program ok. 40gr jedno zmywanie, pralka najniższy program 16gr(tu spodziewałem się więcej), teraz pracuję nad bojlerem ale muszę poczekać aż przestanę palić w piecu.

Wojtek

Reply to
Wojtek

Użytkownik "Dino" <din0@[spamerownielubie]gazeta.pl> napisał w wiadomości news:g07fv3$ohn$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

<CIACH>

Niektore lodowki dozywaja tego wieku :D Np. Minsk moich rodzicow jest o trzy lata mlodsza odemnie i ma sie swietnie.

pozdrawiam

Reply to
Pelos

Z tym ze po dodaniu odsetek bankowych czas sie wydluza.

Choc wypadaloby jeszcze inflacje i koszt energii uwzglednic ..