radar samochodowy - jak to się robi.

DJ pisze:

Jeżeli twoja droga to ją po prostu zamknij szlabanem i tyle. Chodziło pewnie o kawałek drogi publicznej tuż przy posesji.

Reply to
Adam Dybkowski

No nie zawsze można. Jeśli jest ustanowiona służebność na przykład...

Możliwe, i najbardziej prawdopodobne. Niech się zaniteresowany wypowie :)

Reply to
DJ

Widzialem cos podobnego w jakims angielsko jezycznym magazynie, schemat, plytka i opis. Jak chcesz moge poszukac i przeslac pdfa.

Tomek

Reply to
Tom

Użytkownik "Adam Dybkowski" snipped-for-privacy@45wp.pl napisał w wiadomości news:h5smrp$8g0$ snipped-for-privacy@news.wp.pl...

No nie wiem czy na fale (400-500 THz) trzeba zezwoleń. Kiedyś spotkałem się z takim "radarem" ale wykorzystującym laser podczerwony lub czerwony. Teraz jakoś nie mogę tego znaleźć, ale gdzieś było i to całkiem proste bez uC tylko klasyczne rozwiązanie na bramkach i przerzutnikach.

Pozdrawiam JG

Reply to
JG

A nie mógłbyś, jak przy okazji wpadnie Ci w ręce, tego pdfa umieścić tak żeby więcej osób go sobie obejrzało. To ciekawy temat.

Reply to
kogutek

może lepiej ultradźwięki zaprząc? tańsze. dalmierze tego typu mają zasięg rzędu 20 metrów więc nawet jeśli amatorsko uzyska się 5-10 to juz można mierzyć V.

można też biernie - mierzyć dwoma keirunkowymi mikrofonami szum samochodu w

2 miejscach, w zasadzie działałoby to tak samo jak fotokomórki.
Reply to
bujnos