prostopadły montaż pcb

Jakie rozwiązania stosujecie do montażu razem dwóch pcb pod kątem prostym? Póki co rozważam golpin na pionowej, w poziomej otwory i lutowanie na stałe. Wada to utrudnienia związane z lutowaniem w piecu. Trzeba to chyba będzie lutować ręcznie. Ewentualnie dodatkowo gniazdo goldpin na poziomej pcb. Ale wtedy chyba to nie będzie odpowiednio stabilne.

Reply to
Bool

W dniu 2017-11-10 o 14:30, Bool pisze:

Pionową zrobiłem o grubości chyba 0,8 i na jej krawędzi umieściłem proste, dwurzędowe kołki rastru 2mm. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

W dniu 2017-11-10 o 15:06, Piotr Gałka pisze:

Ciekawe rozwiązanie. Obawiam się tylko że jak taka płytka pójdzie na falę to mogą być problemy.

Reply to
Bool

W dniu 2017-11-10 o 14:30, Bool pisze:

A to ma być rozbieralne bez użycia lutownicy ?

Reply to
Roman Rogóż

W dniu 2017-11-10 o 15:16, Roman Rogóż pisze:

Niekoniecznie

Reply to
Bool

Dobrze sprawdzają się kątowe goldpiny (THT) albo proste (SMD), albo proste przy montażu na krawędzi płytki (w sumie też SMD). Ale mnie problemy montażu automatycznego nigdy nie interesowały.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski