Akumulator - znajde taki lub da sie go zmontować z

Taki akumulator potrzebuję:

dole obrazka.

Wygląda mi na szeregowo podpiete da liion-y. Ale nie wiem czy wogole da sie ladowac je szeregowo więc pewnie ładowanie jest realizowane jakos inaczej...

Ma ktos jakieś sugestie jak temat ugryźć?

Reply to
sczygiel

W dniu 2017-11-10 o 10:09, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

To są w pakiecie 2 Li-on ale 18500 raczej. Zobacz po wymiarach i proporcjach. Tam o ładowanie dba pewnie elektronika tego urządzenia. Chcesz na wymianę czy takie samo użyć do własnych celów, jak do własnych to ze środka wyprowadzić, przewód do balancera.

Reply to
Jawi

W dniu piątek, 10 listopada 2017 18:27:45 UTC+1 użytkownik Jawi napisał:

Chciałbym wymienic bo urządzenie jest całkiem sprawne jeszcze (równiez pod względem wydajnosci sobie daje rade). Ale nie wiem ile by mnie cala zabawa wyszla. Jakby sie dało gdzieś zamiennik kupic za stówe lub półtorej to bym sie zdecydował. Jakbym miał grzebać to juz raczej słabo bym to widział...

Reply to
sczygiel

W dniu 2017-11-11 o 14:43, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Zmierz długość i szerokość tego akumulatora i będzie wszystko wiadomo na

100%. Mnie się wydaje, że to 18500. 18 - to srednica nominalna ogniwa w mm, 500 - długość (50mm). W 18650 po prostu długość masz 65mm. Sprawdź ile styków ma akumulator, jeżeli po obu końcach po jednym czyli tylko + i -, to oznacza, że to typowo szeregowe połączenie. Wtedy możesz zamówić zgrzany pakiet dwóch akumulatorów gdzieś na allegro czy BTO.pl itd. Kupić dwie sztuki samemu zmontować pakiet. Zgrzać w koszulkę termo. Jeden to koszt około 30pln, za bardzo dobrej jakości firmowy. Jeżeli jest gdzieś trzecie wyprowadzenie to znaczy, że ma wyprowadzenie do balancera i szukałbym zamiennika do tego urządzenia. Choć samemu tez bym zmontował, zależnie jak ktoś jest manualnie przystosowany do takiej pracy ;)
Reply to
Jawi

W dniu sobota, 11 listopada 2017 20:04:59 UTC+1 użytkownik Jawi napisał:

Dzieki za sugestie, zerkne do środka co mozna by tam uskutecznić. Dzieki za pomoc.

Reply to
sczygiel