praca pytanie...

Reply to
identyfikator: 20040501

Ty tak na powaznie? Sadzisz, ze robota dzisiaj to lata za ludzmi?

Reply to
Marek Lewandowski
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Moja firma ogłaszała się pół roku zanim znalazła elektronika. Albo nie zgłaszał się nikt albo kompletni idioci. Fakt że Wrocław, ale myślę że w innych miejscach jest podobnie.

W Krakowie jest taki sam deficyt. Trzeba wiedzieć jak i gdzie szukać.

Powodzenia

-willy-

Reply to
willy

Powitanko,

Jak Gamma dala ogloszenie, ze szukaja na stanowisko technika, to mieli zgloszenia nawet od mgr. inz., wiec w DC chetnych nie brakuje. Ale faktem jest, ze w kraju potrzeba wylacznie handlowcow, ksiegowych i agentow ochrony:-( BTW, czy to jakas ujma na honorze napisac w ogloszeniu o mozliwych zarobkach?

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Greg(G.Kasprowicz) pisze:

Tak się dzieje pod jednym, jedynym warunkiem - osoba polecona jest lepsza niż "osoba z ulicy". My, inżynierowie mamy o tyle lepiej, że nas ocenia się po tym co potrafimy, a nie po tym kogo znamy.

Reply to
Piotr
Reply to
identyfikator: 20040501

Ukaniu pisze:

Może to zależy od rodzaju wykonywanych projektów. U nas w firmie pomimo że nad 1 projektem pracuje zwykle kilku programistów i tylko 1 osoba do rysowania schematów i projektowania płytki (na szczęście to nie ja), chylę czoło przed godzinami spędzonymi na ręcznym rysowaniu na 8 warstwach płytki z kilkoma scalakami w BGA. Głupia pomyłka na etapie wymyślania schematu połączenia kilku procesorów i okolicznych układów jest często nie do naprawienia (bez prawie niewykonalnego dowiercania się do niepodłączonej kulki scalaka BGA) a błędy w sofcie są raczej naprawialne. Tak że dobry spec od schematów i PCB też musi słono kosztować.

Przy czym często zachodzi przedziwna właściwość, że im dłużej się szuka jakiegoś upierdliwego błędu w sofcie, tym mniejszą ostatecznie trzeba zrobić zmianę aby go naprawić (np. zamienić + na - czy 1 na 0).

Reply to
Adam Dybkowski
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Adam Dybkowski denied rebel lies:

Albo dodać jedną literkę przy tym &#$^$& '#define COSTAM' (;)

Reply to
MoonWolf