Poszukiwany moduł Bluetooth

W odbiorniku GPS spalił mi się moduł Bluetooth. Czy ktoś z Was wie co to jest za moduł i gdzie go można nabyć?

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki

Powitanko,

Trudno z tych zdjec cos odczytac, nawet nie mam pewnosci, czy to tylko kosc BGA, czy mala plytka montowana powierzchniowo do innej. Podaj wszystkio, co daje sie odczytac, bo narazie to tylko chyba date produkcji mozna odczytac. No i dobrze by bylo wiedziec czemu sie to spalilo i czy po wstawieniu nowego nie upali sie znowu.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel O'Pajak

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" snipped-for-privacy@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:hc7ohi$duo$ snipped-for-privacy@news.interia.pl...

BTM-112 ? TME, Maritex ?

Nie wiem, czemu się spaliło. Po prostu przestało działać i rozkręciłem. Szukaj raczej całej płytki.

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki

Jeszcze po naklejce, ktora chyba zdjales. Tam jest zdaje sie numer MAC/BDA,moze to:00-1F-34 (hex) Lung Hwa Electronics Co., Ltd.

001F34 (base 16) Lung Hwa Electronics Co., Ltd. 3F, 248, Pei Sheng Rd. Sec. 3, Sheng Keng Taipei Hsien 222 TAIWAN, REPUBLIC OF CHINA Mysle, ze dalsze poszukiwania nie maja sensu, bo dla jednej sztuki, lepiej tego nie naprawiac dokladnym zamiennikiem...Chyba szybciej podsluchac komunikacje, dac prosty most na jakims uC do modulu Bluetooth innego producenta.Janusz
Reply to
Janusz U.