Moduł Bluetooth CSR, pomocy

Witam, Szukam kogoś kto miał już jakieś doczynienia z modułem Bluetooth'a na chipsecie CSR. Mój moduł działa na prędkości 921,6 kb/s, dokładnie to RS z taką prędkością działa, potrzebuje podpiąć go do 51' ale żeby to zrobić trzeba zmniejszyć tę prędkość. Znalazłęm soft PSKEY do zmiany tej prędkości, pod linuxem, jednak w linuxie to jestem słaby i nie wiem jak sie za to zabrać. Dodatkowo zastanawiam sie jak przeknowertować napiecie RS modułu 3,3 V na napiecie PC. Bo zastanawia mie jak to bedzie sie mialo do takiej predkości. Teraz używam klsaycznego MAX 232 ale zasilam go napięciem 3,3V i dostaje naiecia jakie potrzebuje.

Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł, bede wdzięczny

Pozdrawiam Sebastian

Reply to
Bastul13

Użytkownik "Bastul13" <bastul snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:c8i3ri$srr$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Najlepiej użyć MAX3232. Pozwala wyciągnąć 235kbps.To chyba i tak nieosiągalna szybkość dla '51. Pozdrawiam Wojtek

Reply to
Wojtek

Osiagalna, w trybie fxtal/32 lub /64 o ile znajdziesz odpowiedni kwarc. Co do 921.6 Kb/s to bedzie kiepsko dla '51. Moze dallas 420 sobie poradzi, nie chce mi sie szukac teraz jego noty i nie wiem czy chodzi tak szybko, ale z kalkulatora wynika ze kwarc 29.4912 MHz.

Reply to
Milosz Skowyra

Użytkownik "Bastul13" <bastul snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:c8i3ri$srr$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

NIe wiem jaki dokładnie masz moduł, ale w moim prędkość 115,2 kbps ustawia się poleceniem: BST45 Do połączenia z pecetem możesz wykorzystać jeszcze ew. maxa 3245 (taki jest zastosowany w EvalKicie producenta mojego modułu). Pzdr PFe

Reply to
feder

Użytkownik "feder" <feder_WYTNIJTO snipped-for-privacy@post.pl napisał w wiadomości news:40ad1072$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

A jakich modulow uzywacie, gdzie i w jakiej cenie je kupujecie? Szukam czegos w detalu i najlepiej taniego :)

Pozdrawiam Wojtek

Reply to
Wojtek

Możesz napisać coś wiecej o tym poleceniu?? Jak je wywołać. I powiedz jeszcze jak wysłałeś to poleceni chodzi mi czy z PC czy z jakiegoś procka.

Sprawa jest dla mnie dość pilna, wiec dzieki za pomoc

Pzdr Seb

Reply to
Bastul13

to jest specyfikacja do mojego modułu :

polsce można go kupić tutaj
za 110 pln, jednak nie polecam go bo dużo z nim problemów, znalazłem ostatno moduł w firmie
tam mówią ze bez problemu sie uruchamia, a domyślan prędkość to 115kb/s tyle ze jest droższy bo 35 $ netto, ale nie trzeba już do niego anteny

pzdr

[...]

Jezeli chcesz podpiac to do PC-ta, to najprostszym rozwiazaniem bedzie chyba konwerter USB-RS: FT232BM, tylko jakis konwerter 5-3.3 V bedziesz musial dolozyc, ale to juz sprawa raczej prosta.

Pozdrawiam Wojtek

Reply to
Wojtek

Użytkownik "Wojtek" <tegotuniema snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:c8jbko$eqj$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Aaa - i jeszcze jedna mysl - z tego datasheeta wynika ze ma on na pokladzie i UART i USB - moze wiec podlaczyc go do kompa przez USB i wtedy pokombinowac z szybkoscia UART-a??

Reply to
Wojtek

hej,

Sprawę rozwiązałem tak że zamówiłem nowe moduły, te z compact.gdansk.pl, łatwiej i szybciej. Wszytsko mi przysłąli jak je podłączyć i jak sterować, wiec nie bedzie wiekszych problemów.

dzieki za pomoc, Seb

Reply to
Bastul13

Witam Czy moglbys podzielic sie tymi materialami, ktore dostales od compact'a? Tez zaczalem sie interesowac modulami bt i ciekawi mnie czy wlasnie te da sie latwo stosowac. Nawet moglbym wystawic to na jakims serwerze. Z gory dziekuje. Serdecznie pozdrawiam

Marcel email: m snipped-for-privacy@poczta.onet.pl #GG: 654827

Reply to
Marcin Zajdel