Plytki Drukowane

Witam

Zastanwiam sie czy toner jako tako przewodzi prad. Chcielbym nadrukowac opis elementow na laminat ta metoda (szybka i w miare trwala). Tylko nie wiem czy to nie bedzie kolidowalo z elementam.

Pozdrawiam Wnekus

Reply to
Wnekus

jaka masz drukarke, ze mozesz wlozyc plytke na plask? toner jest na bazie sadzy (chyba), a sadza przewodzi (chyba)...

Reply to
greg

Chcialem to wykonac zasada termotransferu .

Reply to
Wnekus

Hm... Ja tak zrobilem pare razy nie zastanawiajac sie nad ew. przewodnictwem tonera. I nic zlego sie nie dzialo...

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

On Behalf Of Wnekus

Nie zastanawiaj się! Sprawdź! Ale zwróć uwagę na napięcia! Przy niskich jest opornikiem, dla wysokich zwarciem. Toner to mieszanina, przewodnika z nieprzwodnikiem. Jeśli _inteligentnie_ rozmieścisz opisy to nie ma potrzeby zwracać uwagi na jego przewodniść.

pzdr Artur

Reply to
ziel

Wed, 17 Dec 2003 14:23:28 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Wnekus" snipped-for-privacy@dla.spamerow.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Nie bedzie. zawsze robie nadruki na plytce z toneru i jak dotad nic zlego sie nie wydarzylo. Polecam poczytanie archiwum. A co do metody nanoszenia to IMHO lepsza jest przy nadrukowywyaniu opisow moja metoda z acetonem (patrz archiwum).

Reply to
BLE_Maciek

Hm, toner wedle HP to jest glownie: polistyren, woski, tlenki zelaza i sadza. Hm ... sadza...

A swoja droga - jak sie wykrywa koniec tonera, albo zapelnienie zbiornika zuzytego ? Na oko podczerwien, ale podczerwien przez zbiornik w ktorym mieszadlo toner miesza ?

Sat, 20 Dec 2003 18:15:06 +0100 jednostka biologiczna o nazwie J.F. <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Serwisowka od HP LJ4M rzecze ze czujnik ten jest zasilany z zasilacza WN, wiec nie wiem jak dokladnie dziala. Nie chce mi sie teraz grzebac za tym. Moze w FAQ Goldwassera cos o tym jest.

BTW: Serwisowka dostepna jest na ftp://ftp.control.slupsk.pl

Reply to
BLE_Maciek