Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ d obra? - Page 4

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NA PRAWDĘ dobra?

Obawiam sie ze bzdury wypisujesz, jest kilka dobrych firm w polsce ale
trzeba wiedziec jakie to, ogolnie 2 warstwowych nie oplaca sie zlecac
chinczykowi bo bedzie drozej niz u nas. Zamawialem tysiace sztuk w
chinach i w polsce i jesli plytki sa testowane to nie ma mozliwosci ze
maja wady.

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NA PRAWDĘ dobra?

    Ale dwuwarstwowe co? Przeczytaj mojego posta.

--
Filip.

Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?

Chińczyk zawsze odpowiada na maila natychmiast.
Nie wypytuje co za firma jak na przesłuchaniu.
Nie czai się z cenami.
Zamawiam dużo mechaniki w chinach na zamówienie, toczonej na obrabiarkach,
centrach obróbczych.
Kontakt z nimi jest cudowny albo MSN albo Skype. Szkoda czasu na maile i te
biznesmeńskie wymiany korespondencji.

Re: P�ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD � dobra?

Chyba niezbyt się zrozumieliśmy... Płytki które były bezpośrednim
impulsem do powstania tego wątku są właśnie z Chin. Są gorsze niż te z
PL (no, może lepsze trochę niż niektóre zamówienia z Gamy).

pozdr.

Re: P�ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD � dobra?

Może wybrałeś złą firmę.
Zamawiamy płytki na Tajwanie od wielu lat. Łącznie było tego
kilkadziesiąt tysięcy. Podczas uruchamiania nawet nie zakładam aby
przyczyną było uszkodzenie płytki. To się nie zdarza.
Zupełnie inaczej jest w przypadku krajowych firm. Tu uszkodzenie płytki
są jednym z dość czestych problemów. Nawet jeśli zapłaci się za
testowane to i tak nic nie daje. Płytki mają zwarcia i przerwane
przelotki. Największy problem, pojawia się gdy chcę się zamówić dużą
ilość laminatów. Zwykle okazuje się, ze to co udawało się w mniejszej
skali zupełnie nie wychodzi przy większym zamówieniu.

Paweł

Re: P�ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD � dobra?

Pewnie po to jest ten wątek, aby ktoś polecił "dobrą", choć Elpin i
PCBCART są ponoć bardzo dobre.

pozdr.

Re: P�ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD� dobra?
kilkadziesiąt

Czyli masz dobrą firmę.
Czemu więc nie podasz jej nazwy, adresu, telefonu i innych danych
kontaktowych?

Re: P�ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD � dobra?

Takich informacji raczej się nie ujawnia. Wiele osób czytających tą
grupę może stanowić dla mnie potencjalną konkurencję.

Paweł

Re: P�ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD� dobra?

Z takim podejściem w ogóle dziwne jest, że bierzesz głos w dyskusji.

Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?

    Oj, kolega pochwalić się chciał. To przecież takie polskie...  :/

Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?

Chyba robisz czarny PR, bo ci nie idzie i jesteś z jakiejś płytkarskiej
firmy.

Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?

Przezabawne [;

Ci którzy wiedzą kim jestem - wiedzą jak jest i po co mi te płytki. Ci
którzy nie wiedzą - ich problem - łatwo się dowiedzieć.

W tym dokładnie poście masz zdjęcia płytek z firmy PCBCART
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p77%04385#7704385

Nie wierzysz, to zrobię Ci zdjęcie tych płytek na tle faktury za nie, na
której widnieje nazwa tych płytek - taka sama która jest na nich
wydrukowana (beznadziejnie zresztą).

pozdr.

Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?

Coś ściemniasz. Ta soldermaska nie wygląda mi na PCBCART ani cynowanie. To
mi wygląda na maskę z 3 sortu polskiej fabryczki.
Mam czerwone maski od nich i inaczej wyglądają.

Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?

Zgodnie z życzeniem (nie musisz zaglądać, to oczywiście "ściema"):
http://www.freddiechopin.info/img/ph.jpg

Najlepiej idź już stąd jeśli dalej Twoim wkładem w dyskusję ma być
zarzucanie mi jakichś kłamstw i manipulacji.

Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?
Hello Freddie,

I zapadła taka żenująca cisza...

Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?

Przecież to nie faktura. Pokaż tam niżej ten dokument i pokaż fakturę

Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?

Jakbyś jeszcze przejawiał wątpliwości, to teraz masz pełen komplet:
http://www.freddiechopin.info/img/ph.jpg
http://www.freddiechopin.info/img/ph1.jpg
http://www.freddiechopin.info/img/ph2.jpg

wypozdr.

Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?

odsłoń ceny

Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?

A co cię to gówno obchodzi ile te płytki kosztowały? Nie twój interes...
Idź już stąd, bo widzę, że będziesz się teraz czepiał do końca świata
zamiast grzecznie przeprosić za podejrzenia i odejść z miejsca gdzie cie
już nie chcą...

Zresztą - zdjęcia wrzuciłem, każdy oceni który z nas mówi prawdę, a
ktĂłry nie i kto tu jest trollem (to taki co prowokuje bezsensowne
dyskusje tak BTW). Co ty sobie tam myślisz i piszesz - nic mnie to nie
interesuje, więc naprawdę - idź już stąd, bo zaśmiecasz wątek.

wypozdr.

Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?

Dawaj te ceny, bo w dalszym ciągu uważam, że trolujesz. Bez cen nie jesteśmy
w stanie zweryfikować czy to są te czy inne płytki !
Po drugie to podpada pod działalność gospodarczą, a nie prywatne zamówienie.
Dawaj dawac cffaniaku

Site Timeline