[lekko OT] płytki drukowane - kto zrobi?

Cześć,

Potrzebuję pare(set) płytek drukowanych. Jedne o wymiarach ok. 60mm x

25mm, jednostronne, soldermaska+metalizacja. Drugie - szerokość 60mm i długość ile się da. Warstwowe (przód, tył, środek). Metalizacja, soldermaska i przelotki między ścieżkami. Projekt mam, właściwie jest banalny. Potrzebuję szybko i solidnie + możliwość zrobienia kilku "testowych" egzemplarzy.

Może ktoś zna jakąś firmę? Albo jakaś firma się może polecić? ;-)

Byłbym niezwykle wdzięczny.

m.

Marcin Łukasik napisal(a):

Na przyklad PCB: 22-843 17 68

A grupa bylaby wdzieczna gdybys najpierw skorzystal z Gógla. Góglanie nie boli.

Reply to
Marcin E. Hamerla

: A grupa bylaby wdzieczna gdybys najpierw skorzystal z Gógla. Góglanie : nie boli.

Nie boli, istotnie, ale zaboli jak natknę się na coś co pozornie będzie ok, a później dupa. Już raz wtopiłem sporą sumkę, teraz wolę zapytać.

m.

Marcin Łukasik napisal(a):

Ty, jaki masz dowod, ze teraz uzyskasz lepsza odpowiedz niz gdybys uzyskal taka sama odpowiedz poprzez zadanie pytania na groups.google.com?

Reply to
Marcin E. Hamerla

i jakis uos na allegro, poszukaj, ale nie wiem czy on robi hurtowo

Reply to
aml