PCBCART montaĹź SMD

Jakby kogoś to obchodziło to PCBCART oferuje montaż SMD. Od prototypów do
wielkich serii włącznie z częściami.... Połowę taniej niż u nas, bez
łaski w
firmach sprzedających części, skończą sie grymasy tych wszystkich tfu
dostawców części od Atmela począwszy itp... Napiszcie maila to przyślą
wzĂłr
jak im przesłać wykaz elementów do wyceny.

Re: PCBCART montaĹź SMD

Jaki czas na zrobienie plytki i lutowanie?

--
Jerry1111

Re: PCBCART montaĹź SMD

Właśnie jestem w trakcie omawiania. Nie wiem jeszcze ale podobno 2 tygodnie
razem z pcb.
Wreszcie będzie można odetchnąć. 1 faktura i tyle, bez łaski tych
kapryśmych
dookoła.

Re: PCBCART montaż SMD

Nie chwal dnia przed zachodem słońca.

MiSter

Re: PCBCART montaĹź SMD
bez

OK, to moze wiedza co mowia. Robia tylko SMD, czy mieszany (najlepiej z
selective wave soldering) tez?
Moglbys dac znac czy potrafia dotrzymac tych 2 tygodni?

;-)

--
Jerry1111

Re: PCBCART montaĹź SMD

Kurde napisz i pogadaj. Mnie zejdzie jeszcze z miesiąc aż sie przestwię. Ale
do firmy mam zaufanie od lat. Zawsze robią szybciej niż na czas i zero
problemĂłw.

Pozycja importera jest korzystniejsza :-)

Re: PCBCART montaĹź SMD

No wlasnie chce wiedziec czy potrafia dotrzymac terminow ktore obiecuja.

Mieli u mnie kilka razy problemy z plytkami, ale zawsze bylo wszystko
zalatwione szybko i sprawnie. Z drugiej strony - nie znam plytkarni
ktora nie zrobilaby chociaz jednego bledu, wszystkie ktore uzywalem
kiedys cos namieszaly. Namieszanie nie jest problemem - to co jest wazne
to jak ten blad naprawiaja. Albo bezbolesnie i profesjonalnie, albo
sciemniaja i stwarzaja problemy.

Jerry1111

Re: PCBCART montaĹź SMD
A jaki transport najkorzystniej ? W sensie - ktĂłry kurier ?

Re: PCBCART montaĹź SMD

Trzeba sobie poszukać na Alibabie kuriera, firmę jak nasze "tanie przesyłki"
Znacznie taniej wychodzi. Za 20kg przykładowo 2000RMB  1000PLN. Gdybyś sam
chciał z DHL załatwiać to zapomnij.
Kurde napisz i zapytaj.
Robią całość z montażem THT i prześwietlaniem X-rayem.

Re: PCBCART montaĹź SMD

Kurde napisałem. Na razie w temacie wyceny montażu, no ale muszę im
przygotować BOM. Faktem jest , że kontakt mailowy praktycznie
natychmiastowy.
Co do ceny, to pierwsze zlecenie, dla 20 PCB 130x130mm to wychodzi
cenowo z transportem DHL (50$) podobnie jak UNIDRUK np.

Termin zresztą podobny. Ale już dla 4 warstwowych to faktycznie są chyba
duĹźo korzystniejsi.

Re: PCBCART montaĹź SMD

Ale powiedz im, że nie chcesz płacić wg ich stawki z formularza zamówienia.
To przyciśnięci dadzą ci UPS o 2-3 dni wolniejszy ale połowę tańszy.

Re: PCBCART montaĹź SMD

Nowy sport - ciśnięcie Chińczyka :)
Ok, zobaczymy co będzie.

Re: PCBCART montaż SMD

Tylko nie wysylaj im 3 wersji do wyceny, zrobienia i finalnej jak ten tu:
no i nie chciej pliku do pasty ktory mozesz sobie wygenerowac sam:) sic:)

Re: PCBCART montaż SMD

Wygląda na to, że oni mu grupowali płytki na formatce więc to oni
musieli wygenerować plik na szablon dla całej formatki.

Re: PCBCART montaż SMD

Fakt, przyznaje racje.

Re: PCBCART montaĹź SMD

Po prostu zauważyłem, że zarabiają dodatkowe 100% na transporcie. U nas
zamówienie kuriera w DHL kosztuje 2 x tyle co u pośrednika, a paczkę odbiera
ten sam człowiek. Tam jest tak samo. Wystarczy napisać, że koszty transportu
sa zbyt wysokie i albo sam zlecisz sobie pickup paczki albo przestaną się
wygłupiać z ceną przesyłki i zaoferują alternatywę.
Zapewniam, że to działa.

Site Timeline