[OT] Piątkowo - Czy wiecie od czego pochodzi SIGINT

Cześc.

Przepraszam, nie moglem się powstrzymać. Dostalem dośc wybitny kawałek spamu na skrzynkę:

Czy wiesz co naprawde oznacza SIGINT? Co robi twój telewizor jak nic nie robi? Gdzie stosuje się radary szumowe? Dlaczego telefon jak jest wyłaczony to nie ma systemu operacyjnego i ma coś innego?

Mięsko w pierwszych kiludziesięciu zdaniach.

Tak wiem, wypociny ciężkiego schizofrenika, ale jakie śliczniutkie :D

Więcej mięska tutaj:

Czyli ktoś jednak przebił
a wydawało się niemożliwe :D

Reply to
Sebastian Biały

Ten "ksiądz" z miłosierdzia bożego to jak widzę świetnie się bawi i do tego jeszcze robi kasę na wkładkach magnetycznych romi, natomiast tutaj widzę biednego schizofrenika któremu cały świat wali się na głowę.

Podnieśli mu napięcie w sieci 230 do 243V i to jest podstawa do przekonania, że jest spisek przeciwko niemu. Szkoda że nie mieszka w moim bloku, gdzie napięcie od wielu lat stoi na 251 :D

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Źle trafo nawineli?

Reply to
Marek

W dniu 2017-03-11 o 00:53, Marek pisze:

U mnie to było tak, że jak obowiązywało 220V, to w bloku już było 230V. Potem, jak wprowadzono napięcie 230V, to akurat pod lokalne trafo podpięli ulicę domków jednorodzinnych i mniej więcej od tego czasu jest

251V. Mnie to nie przeszkadza, bo nie używam żarówek klasycznych. Żadnych awarii sprzętu z powodu podwyższonego napięcia też nie odnotowałem.

Co więcej, ta ulica domków ma jednofazowe oświetlenie i wieczorem jak w domu wepnę amperomierz między N i PE, to płynie prąd jakieś 200-300 mA - całkiem dużo moim zdaniem. Różnicówka wybija o każdej porze dnia, jak się zewrze N i PE za nią.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Free Energy !

Reply to
Sebastian Biały

Przec oraz zawsze wybija jak się pe z n zewrze.. Jeszcze się nie spotkałem z mieszkaniem w bloku z, różnicowka żeby nie wybijała z tego powodu.

Reply to
Marek

W dniu 2017-03-11 o 10:16, Marek pisze:

Ale europejskie różnicówki (RCD) nie mają funkcji sprawdzania zwarcia N-PE w przeciwieństwie do amerykańskich (GFCI). One wybijają tylko dlatego, że na sieci jest niezrównoważone obciążenie jednofazowe.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" snipped-for-privacy@spam.spam.spam.com> napisał w wiadomości news:oa0gq7$f8d$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Róznicówka nie wybije przy zwarciu N z PE, gdy nie ma poboru prądu za różnicówką. Gdy jest odpowiednio duży pobór prądu, to zwarcie N z PE powoduje zadziałanie polskiej różnicówki. Jak sprawdzałem to wystarczył odbiornik około 20W.

Reply to
yabba

W dniu 2017-03-11 o 11:50, yabba pisze:

Nieprawda.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

W dniu sobota, 11 marca 2017 09:19:04 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

Ale mało voltage, więc mało energy :/

L.

Reply to
Lisciasty

użytkownik Lisciasty napisał:

E, kilka lat temu u mnie ładnie kran kopał, ale tylko w nocy.

Reply to
V.L.Pinkley

Jak masz obciążenie za różnicówką, to nawet TNC-S różnicówka MUSI wybijać przy zwarciu N z PE za nią. Byłoby źle, gdyby nie wybijało.

To nie wymaga specjalnej funkcji. Niezrównoważenie pojawia się, gdy prąd obciążenia wraca przewodami N i PE zamiast tylko N.

W instalacji z bliskim połączenie N z PE przed różnicówką - prawda.

W dniu 11-03-2017 o 12:31, V.L.Pinkley pisze:

A gdzie szyna zbiorcza? No chyba że to blok.

Reply to
konsul41

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" snipped-for-privacy@spam.spam.spam.com> napisał w wiadomości news:oa0m8g$n2r$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Przykro mi, ale to jest prawda. Sprawdzałem.

Reply to
yabba

Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58c668cf$0$641$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" snipped-for-privacy@spam.spam.spam.com> napisał w wiadomości

A to akurat zalezy od sposobu polaczenia. Wiec nie zakladalbym sie - wybije, czy nie wybije.

szacunek,że to przeczytałeś

134kB bełkotu:) masz zdrowie człowieku:)
Reply to
sirapacz

Przecież nie jestem taki głupi. Mówię o przypadku BEZ obciążenia.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Właśnie wymaga. Bo mówimy o przypadku, gdy nie ma obciążenia za różnicówką.

Reply to
Tomasz Wójtowicz